بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

افزایش رضایتمندی مردم از حمل‌ونقل ریلی مسافری نسبت به نوروز ۹۵

افزایش رضایتمندی مردم از حمل‌ونقل ریلی مسافری نسبت به نوروز ۹۵
|
تین‌‌نیوز| کاظمی منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن انجام نظرسنجی از قطارهای دارای انتقاد و پیشنهاد در طرح نوروزی ۹۶ را جز برنامه‌های شرکت در ابتدای سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: با توجه به برقراری ۵۲۹ هزار و ۵۳۰ تماس در سال ۹۵ که ۱.۵ درصد آن مربوط به شکایات و پیشنهادات بوده است و سهم انتقادات از مجموع تماس‌ها در ایام نوروز در میابیم که کاهش شکایات به معنای رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده از سوی راه‌آهن است. 
 
علی کاظمی منش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌های دفتر تنظیم مقررات و بازار در سال جاری بیان داشت: با برنامه‌ریزی برای انجام نظرسنجی در مورد قطارهای دارای انتقاد و پیشنهاد در طول تعطیلات نوروزی، از ابتدای سال ۹۶ با آموزش کارشناسان سامانه ۵۱۴۹ برای انجام نظرسنجی تخصصی و تماس با بخشی از مسافران همان قطارها در راستای افزایش کیفیت و رضایتمندی اقدام شد.
 
وی افزود: با اطلاع رسانی شرکت راه‌آهن شاهد رشد تماس‌های مردم با سامانه صدای مسافر بودیم و اعلام می‌‌کنیم تماس‌های بیشتری از جانب مردم و مسافران مد نظر ماست.  
 
کمتر از یک‌درصد تماس‌های دریافتی برای شکایت بود
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن با بیان اینکه از مجموع تماس‌های برقرار شده در ایام نوروز امسال، کمتر از یک درصد مربوط به شکایات، پیشنهادها و تقدیر از ماموران بوده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد از تماس‌های مردم در مورد جویا شدن ساعت حرکت، موقعیت قطارها، امکانات ایستگاه‌ها و آژانس‌های فروش بلیت بوده است.
 
کاظمی منش تصریح کرد: با توجه به برقراری  ۵۲۹ هزار و ۵۳۰ تماس در سال ۹۵ که ۱.۵ درصد آن مربوط به شکایات و پیشنهادات بوده است و سهم انتقادات از مجموع تماس‌ها در ایام نوروز درمیابیم که کاهش شکایات به معنای رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده از سوی راه‌آهن است. 
 
وی با اشاره عملکرد سامانه صدای مسافر راه‌آهن(۵۱۴۹) در نوروز ۹۶ اظهار داشت: سامانه ۵۱۴۹ یکی از‌موفق ترین سامانه‌ها در عمر سه ساله خود به شمار می رود. در سفرهای نوروزی ۹۶ بیش ۴۰ هزار و ۲۰۰ تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار شد. تعداد تماس‌های مردم با این سامانه در طرح نوروزی ۹۵ برابر ۳۵ هزار و ۹۷۰ تماس بود.  
 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن خاطرنشان کرد: شماره تماس ۰۲۱۵۱۴۹ به صورت ۲۴ ساعته پذیرای پیشنهادات، انتقادات، شکایات و تقدیر مردم و مسافران قطارهای مسافری است و در خصوص تمامی موضوعات مرتبط سفر با قطار به صورت ۲۴ ساعته اطلاع رسانی می‌کند.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.