بازدید سایت : ۷۲۴۸۷
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی؛

◄ شرط پیشرفت گردشگری سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است در صورتی که بخش خصوصی در گردشگری سرمایه‌گذاری کند این صنعت گسترش می‌یابد.

شرط پیشرفت گردشگری سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است
تین نیوز |

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت می‌توان بخش خصوصی را به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ترغیب کرد؛ در صورتی که بخش خصوصی در گردشگری سرمایه‌گذاری کند این صنعت گسترش می‌یابد؛ چرا که سرمایه‌گذار به دنبال به دست آوردن عایدی است و برای آن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز، یوناتن بت کلیا  بر این باور است که ظرفیت‌های زیادی برای جذب گردشگر در کشور ما وجود دارد اما استفاده چندانی از آنها نمی‌شود.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید امنیت و آرامش ایران را به دنیا نشان داد تا گردشگران بیشتری به وارد شوند؛ صداوسیما و شبکه‌های برون مرزی در نمایش این امنیت می‌توانند نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشند.

بت کلیا تاکید کرد: گردشگران داخلی با جاذبه‌های ایران آشنا نیستند و به همین دلیل بسیاری از آنها به کشورهای دیگر مانند ترکیه و دوبی سفر می‌کنند؛ رسالت اصلی میراث فرهنگی معرفی ظرفیت‌ها و آثار و مکان‌های دیدنی و گردشگری ایران است؛ باید مردم را به بازدید از مکان‌های گردشگری ترغیب و برای آنها انگیزه ایجاد کرد.

او با بیان اینکه ترکیه در شبکه‌های بین‌المللی درخصوص ظرفیت‌های گردشگری کشورش تبلیغات گسترده انجام می‌دهد، ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی اقدامی در معرفی آثار تاریخی کشور انجام نداده است این سازمان می‌تواند با نصب بنر در اتوبان‌ها و ... بخشی از این وظیفه را انجام دهد.

بت کلیا با اشاره به سفر 2.5 میلیون ایرانی به ترکیه تصریح کرد: ایران باید برای جذب گردشگر از کشورهایی مانند ترکیه الگو گیرد.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجلس اضافه کرد: ترکیه امکاناتی نظیر هتل‌ها و مراکز اقامتی با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و همین عاملی است برای جذب گردشگر چرا که افراد در سفر به دنبال آسایش و رفاه وامنیت هستند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم مسیحی آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کشورهایی مانند ترکیه کلیه امکانات لازم برای آسایش و رفاه توریست را فراهم می‌کنند؛ در کشور ما امکانات و زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت گردشگری وجود ندارد؛ تبلیغ سینه به سینه موفق‌ترین نوع تبلیغ است و گردشگران خارجی می‌توانند تجربیات خود را از سفر به ایران را به هم‌وطنان خود منتقل کنند و باعث افزایش گردشگر شوند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.