بازدید سایت : ۶۶۹۱۲

راهکار تقویت گردشگری در نیمه دوم سال چیست؟

معاون گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تدوین سند توسعه گردشگری استان گفت: بازاریابی و تبلیغات مؤثر می تواند راهکاری کلیدی برای حفظ بازارهای گردشگری باشد و تولید محتوا در هفت زبان برای کشورهای هدف از اقدامات اولیه در این مسیر بوده است.

راهکار تقویت گردشگری در نیمه دوم سال چیست؟
تین نیوز |

معاون گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تدوین سند توسعه گردشگری استان گفت: برای تقویت گردشگری در نیمه دوم سال، بالاخص فصول سرد، نیازمند برنامه ریزی ویژه و تعریف رویدادهای متنوع گردشگری هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از میراث آریا، علیرضا بایرام زاده گفت: برای تقویت گردشگری در نیمه دوم سال، باید با برنامه ریزی ویژه و تعریف رویدادهای متنوع، نقاط ضعف را در حوزه گردشگری آذربایجان شرقی برطرف کرد. بازاریابی و تبلیغات مؤثر می تواند راهکاری کلیدی برای حفظ بازارهای گردشگری باشد و تولید محتوا در هفت زبان برای کشورهای هدف از اقدامات اولیه در این مسیر بوده است.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر اهمیت بازاریابی و تبلیغات، اظهار کرد: بازاریابی و حفظ بازارهای گردشگری باید مطابق با استانداردهای روز دنیا پیش برود. در این راستا، تولید محتوای تبلیغاتی در هفت زبان و برای کشورهای هدف آغاز شده است که با همکاری کانون تشکل های گردشگری انجام شده است.

او با اشاره به برگزاری ۸۰ جشنواره و رویداد گردشگری در استان، از تنوع این برنامه ها در حوزه های مختلف خبر داد و افزود: ۴۶ رویداد از این جشنواره ها در سامانه رویدادهای ملی به ثبت رسیده است که ایجاد فضایی برای جذب مخاطبان مرتبط با هر رویداد گردشگری همچنان به عنوان یک نیاز اساسی در راستای بازدهی این رویدادها و جذب مؤثر گردشگران احساس می شود.

بایرام زاده گفت: ۶ ماهه نخست سال معمولاً مشکلی در جذب گردشگر نداریم و آمار ورودی هر ساله افزایش می یابد. اما در نیمه دوم سال، به ویژه در ماه های آذر و دی، با کاهش ورود گردشگران مواجه هستیم. جشنواره ها و رویدادهای متنوع می توانند این فاصله را جبران کنند و که این موضوع، نیازمند افزایش همکاری دستگاه های مختلف برای تعریف رویدادهای جدید است.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت حضور و برگزاری نمایشگاه ها در حوزه گردشگری افزود: حضور در نمایشگاه ها و برگزاری آن ها نقشی کلیدی در معرفی ظرفیت های استان دارد که در این راستا لازم است از این فرصت ها برای جذب مخاطبان جدید و تقویت گردشگری منطقه ای و بین المللی استفاده کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.