بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه جا شدند

یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه جا شدند

تین نیوز | مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور گفت: از 25 اسفند ماه 1394 تا 13 فروردین ماه امسال یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر با ناوگان سواری کرایه بین شهری جابه جا شدند.


رحمت الله حاجی محمدعلی افزود: در این مدت این تعداد مسافر با انجام 88 هزار و 300 سرویس خودروهای سواری کرایه بین شهری در سطح کشور جابه جا شدند.

وی با بیان اینکه 49 درصد سفر هموطنان با ناوگان حمل و نقل عمومی در تعطیلات نوروزی با خودروهای سواری کرایه بین شهری انجام شده است، گفت: استان های تهران، مازندران، کرمان و گیلان بیشترین سفرهای سواری کرایه بین شهری را در این مدت به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، در این مدت 40 هزار دستگاه سواری کرایه بین شهری در کشور مسافران نوروزی را جا به جا کردند.

حاجی محمد علی گفت: آمار جابه جایی مسافران نوروزی بر اساس صورت وضعیت بر خط (آنلاین) تهیه می شود و تا 20 فروردین ماه آمار جابجایی مسافران در مسیرهای مختلف توسط ناوگان سواری کرایه بین شهری افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، 44 هزار دستگاه سواری کرایه بین شهری در کشور درحال فعالیت است و اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری برای نوسازی ناوگان خود و استفاده از خودروهای هیبریدی برنامه هایی را تدوین کرده است.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.