بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

عملیات مقاوم سازی جاده پارک جنگلی النگدره انجام می شود

معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: عملیات مقاوم سازی جاده سلامت پارک جنگلی النگدره با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال اجرا است.

عملیات مقاوم سازی جاده پارک جنگلی النگدره انجام می شود
تین نیوز

مقداد صادقیان اظهار کرد: پروژه احداث کانال به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و سیلاب های شهری در میدان بسیج با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شده است و طبق برنامه ریزی به عمل آمده پانزدهم تیرماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صادقیان با اشاره به وضعیت مرمت جاده سلامت پارک جنگلی النگدره، افزود: هم اکنون عملیات مقاوم سازی جاده و تعویض چوب های فرسوده با هدف احیای جنگل و ایجاد پیاده روی ایمن برای شهروندان در جاده ای به طول ۱۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال اجرا است.

معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان با اشاره به ساماندهی نمازخانه تفرجگاه ها، خاطرنشان کرد: مرمت و ساماندهی نمازخانه های جنگل ناهارخوران و پارک جنگلی  النگدره برای اقامه نماز شهروندان و مسافران تابستانی در کوتاه ترین زمان ممکن با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

صادقیان با اشاره به احداث نمازخانه در بازارچه هفتگی چهارشنبه بازار، تصریح کرد: پروژه ساخت ساختمان دو طبقه در بازار هفتگی چهارشنبه بازار شامل یک طبقه نمازخانه و سرویس بهداشتی و یک طبقه واحدهای تجاری با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان ظرف مدت چهار ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان افزود: روند احداث غرفه های کافه دختران در خیابان ایرانمهر نیز ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.