بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

طرح ویژه راهداری محوری در راه های گلستان به زودی اجرا می شود

طرح ویژه راهداری محوری با هدف ارتقای ایمنی راه های اصلی و شریانی و نقاط پرتصادف به زودی در استان اجرا می شود.

طرح ویژه راهداری محوری در راه های گلستان به زودی اجرا می شود
تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طرح ویژه راهداری محوری با هدف ارتقای ایمنی راه های اصلی و شریانی و نقاط پرتصادف به زودی در استان اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سلیم اصغری در اولین جلسه شورای راهداری اداره کل در سال ۱۴۰۳ با اشاره به اجرای طرح ویژه راهداری محوری در راه های اصلی و شریانی استان، اظهار کرد: در این طرح با استفاده از ۱۷۵ دستگاه ناوگان و ۳۵۰ نیروی راهداری موجود در کلیه شهرستان های استان انواع اقدامات راهداری از قبیل شانه سازی، رفع و اصلاح نقاط پرتصادف، تسطیح حریم، منظرآرایی و پاک سازی و سایر اقدامات راهداری به اجرا در می آید.

اصغری با اشاره به اینکه اجرای طرح محوری راهداری از شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها به تاکید سازمان متبوع است، ادامه داد: اجرای این طرح موجب می شود که عملیات راهداری محورها طبق برنامه ای که در آن نقاط ضعف و قوت راه های استان شناسایی شده، با امکانات موجود دنبال شود.

وی افزود: اصلاح مقاطع پرتصادف، افزایش بازدهی ماشین آلات، ارتقای ضریب ایمنی راه های اصلی و شریانی و کاهش هزینه های مستقیم و غیرمستقیم نگهداری راه ها از مهم ترین اهداف اجرای این طرح محوری است.

اصغری در ادامه با توجه به تعطیلات تابستانی و تعطیلات ارتحال امام (ره) و حجم بالای ترافیک محورها در این ایام تصریح کرد: گشت های راهداری به طور منظم و محسوس در این روزها در راه های استان برای برقراری ترددی ایمن مستقر می شوند.

وی گفت: همچنین با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری؛ در راه های روستایی نیز اقدامات شایسته و ویژه تری برای امیدآفرینی مردم اجرا خواهد شد.

در استان گلستان ۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر راه استحفاظی وجود دارد که یک هزار و ۳۱۳ کیلومتر از این میزان راه اصلی و شریانی و فرعی و ۳ هزار و ۹۵۱ کیلومتر روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.