بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

اجرای ۲ پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور استاندار آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز عملیات اجرایی تعریض، زیرسازی و ایمن سازی باند غربی محور اصلی سنگدوین- بدراق ملا (مسیر جاده خط نو) و پل عابر پیاده محدوده شهر سنگدوین خبر داد.

اجرای ۲ پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور استاندار آغاز شد
تین نیوز

عادل مصدقی در آیین شروع عملیات اجرایی محور اصلی سنگدوین-بدراق ملا و پل عابر پیاده سنگدوین در شهرستان علی آباد کتول، که با حضور استاندار و معاونین وی، فرماندار و امام جمعه و شماری دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در علی آباد کتول برگزار شد، گفت: برای این پروژه ها ۴۵ میلیارد تومان اعتبار  از محل منابع ملی در نظرگرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصدقی اظهار کرد: طول اجرای پروژه تعریض و توسعه محور سنگدوین –بدراق ملا  ۴.۳۰۰ کیلومتر است که برای آن ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مصدقی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته برای ساخت پل عابر پیاده سنگدوین نیز ۵ میلیارد تومان است.

وی توضیح داد: محور سنگدوین –بدراق ملا از محورهای اصلی و پرترافیک علی آباد به سمت شهرستان گنبدکاووس است و در مجموع ۵۵ کیلومتر طول دارد که تعریض و ایمن سازی ضلع غربی محور از سال ۱۴۰۰ به طول ۵ کیلومتر برای ارتقای ایمنی کاربران جاده ای انجام شد.

به گفته مصدقی، با اتمام  ایمن سازی این قطعه ۴.۳۰۰ کیلومتری در سال جاری، ۵ کیلومتر باقیمانده دیگر تا انتهای حوزه شهرستان علی آباد کتول نیز در برنامه سنوات آتی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان تصریح کرد: هم زمان با آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها از ۹ پروژه دیگر که در اواخر سال ۱۴۰۲ و طی ماه های اخیر سال ۱۴۰۳به اتمام رسیده و بهره برداری رسمی نشده بودند با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان نیز بهره برداری به عمل آمد.

مصدقی خاطرنشان کرد:  ۱۲ کیلومتر خط کشی، نصب ۳۰ عدد تابلو و علائم، روشنایی نقطه ای تقاطع کوچک نظرخانی و عرفان آباد، روکش آسفالت محور مزرعه-ایمر و محور ساور کلاً و احداث دو دهنه پل ۶ متری در بلوچ آباد از جمله پروژه های بهره برداری شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.