بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

نوسازی ناوگان حمل‌ ونقل عمومی گرگان

شهردار گرگان با اشاره به نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر گفت: ۶۱ دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر ۶۸۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

نوسازی ناوگان حمل‌ ونقل عمومی گرگان
تین نیوز

شهردار گرگان با اشاره به نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر گفت: ۶۱ دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر ۶۸۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

 

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تعدد سفرهای درون شهری، توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی در گرگان مورد توجه و تأکید مدیریت شهری قرار داد.

وی افزود: در دوره کنونی ۶۱ دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر ۶۸۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

شهردار گرگان با بیان اینکه در این مدت ۲۴ دستگاه اتوبوس فرسوده نیز در شهر گرگان با ۱۴۳ میلیارد ریال اعتبار بازسازی شده است، افزود: بازسازی ۱۶ دستگاه اتوبوس دیگر با ۱۵۲ میلیارد ریال اعتبار نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهروندان و درخواست آنان برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی، ۴۰ ایستگاه جدید نیز به منظور رفاه حال شهروندان در گرگان به ویژه در شهرک های شمال شهر گرگان ایجاد شده است.

سیدالنگی افزود: توسعه ایستگاه های مکانیزه نیز از جمله اقدامات دیگری است که قرار است با مشارکت اداره امور سرمایه گذاری شهرداری ۱۲ ایستگاه مکانیزه با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شهر گرگان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در حوزه تاکسی های درون شهری نیز در دوره کنونی بیش از ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهر گرگان نوسازی شده است.

به گفته شهردار گرگان روزانه بیش از ۳۰۰ هزار سفر درون شهری با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی شهر گرگان (اتوبوس، تاکسی و آژانس ه) انجام می شود و با افزوده شدن اتوبوس های جدید، کیفیت خدمات دهی مطلوب تر خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.