بازدید سایت : ۱۱۴۰۷۲

نظارت بر اجرای پروژه راهسازی محور بندر ترکمن به گمیشان

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با حضور در محل اجرای پروژه بندر ترکمن به گمیشان و نظارت بر روند اجرای پروژه، بر تسریع عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

نظارت بر اجرای پروژه راهسازی محور بندر ترکمن به گمیشان
تین نیوز |

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با حضور در محل اجرای پروژه بندر ترکمن به گمیشان و نظارت بر روند اجرای پروژه، بر تسریع عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمد حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های راه سازی استان اظهار کرد: تعامل و همکاری با دستگاه های ذی ربط برای تامین مالی و پیشبرد پروژه ها ضروری است و با حمایت و همکاری تمام دستگاه های اجرایی امیدواریم شاهد تکمیل به موقع پروژه های راه سازی استان باشیم.

حسینی همچنین بر اهمیت تامین ایمنی و بهبود زیرساخت های راه ها برای شهروندان و افزایش ایمنی جاده ها تاکید کرد و افزود: پیمانکاران پروژه با همت مضاعف هرچه سریع تر عملیات توسعه و تعریض محور را به اتمام رسانده تا بتوانیم شرایط بهتری برای عبور و مرور شهروندان فراهم کنیم.

گفتنی است پروژه بهسازی و تعریض و احداث باند دوم از بندر ترکمن به گمیشان به طول ۱۴ کیلومتر از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و در حال حاضر دو کیلومتر از باند شرقی به بهره برداری رسیده و توسط یک پیمانکار بومی در حال اجرا است.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با همراهی معاون مهندسی و ساخت اداره کل ضمن بررسی پیشرفت پروژه توسعه و تعریض باند شمالی محور بندر ترکمن به آق قلا، چالش ها و مشکلات موجود در مسیر تکمیل این پروژه را نیز بررسی کرد.

حسینی در این بازدید توسعه و تعریض محورهای استان را از اولویت های مهم اداره کل راه و شهرسازی دانست و گفت: تمامی تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به این پروژه ها به کار خواهیم گرفت.

گفتنی است توسعه، تعریض و بهسازی باند شمالی محور بندر ترکمن به آق قلا از پروژه های مصوب دور دوم سفر هیئت دولت سیزدهم به گلستان بود که هم اکنون عملیات بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور در حال اجرا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.