بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

۲۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد اضافه شد

شهردار یزد گفت: آیین رونمایی از اتوبوس ها و ون های خریداری شده و تاکسی های نوسازی شده شهرداری یزد با حضور مسئولان شهری در محل میدان تاریخی امیرچخماق برگزار شد.

۲۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد اضافه شد
تین نیوز

ابوالقاسم محی الدینی پنجشنبه سی ام شهریور ماه در حاشیه رونمایی اتوبوس ها و ون های خریداری شده شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأمین سرویس مدارس از ماه ها قیل به دنبال تأمین نیاز آموزش و پرورش برای سرویس مدارس بودیم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محی الدینی افزود: آموزش و پرورش یزد درخواست دو هزار و ۳۰۰ سرویس سواری و ۴۰۰ مینی بوس بود که تا به این لحظه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سرویس سواری، و حدود ۴۰۰ سرویس مینی بوس تهیه و در اختیار آموزش و پرورش و مدارس قرار گرفته است.

شهردار یزد تصریح کرد: مشکل خاصی برای تأمین مابقی نیاز آموزش و پرورش استان برای تأمین سرویس های مدارس وجود ندارد، و اگر مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش همکاری کنند در روزهای آینده قراردادهایی که لازم است را با مجموعه شرکت های حمل ونقل خواهیم داشت.

محی الدینی اضافه کرد: قیمت های مناسب با هماهنگی آموزش و پرورش استان و شرکت های هماهنگی بسته و اعلام شد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت حمل ونقل عمومی، تصریح کرد: امروز شاهد رونمایی از ۲۹ دستگاه ون تحویل گرفته شده از مجموع ۹۵ دستگاه ون خریداری شده هستیم و به زودی در مدت چند ماه آینده ۳۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

شهردار یزد اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۵۰ دستگاه تاکسی شهری نوسازی شده، و ۲۹ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که تاکنون ۱۵ دستگاه تحویل گرفتیم و امروز به ناوگان حمل ونقل عمومی یزد اضافه می شود، و از ابتدای مهرماه با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۲ مینی بوس در خطوط تعیین شده سرویس دهی صورت می گیرد.

در ادامه عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: امروز شاهد بهره برداری از ناوگان و اتوبوس های جدید شهری هستیم، ۱۵ دستگاه اضافه شد و ۲۵ دستگاه ون جهت برای سرویس دهی مدارس به صورت با اتوبوس ها در اختیار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ۲۵۰ تاکسی نیز برای استفاده مردم و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید سازماندهی شده است تا در مسیر استفاده شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امید است که با تأمین این خودروها، اتوبوس ها، ون ها و سایر وسایل آماده سازی شده مشکلی در سرویس دهی مدارس و دانشگاه های استان نداشته باشیم.

به گزارش ایمنا، روز گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد بنا به پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر یزد، روزهای اول و سوم مهرماه استفاده از حمل ونقل عمومی، اتوبوس ها و مینی بوس ها در سطح شهر رایگان اعلام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.