بازدید سایت : ۱۳۰۶۹۵

فرودگاه شهید صدوقی یزد نونوار می شود

مدیرکل فرودگاه های یزد از انجام عملیات بهسازی ایستگاه ها و سطوح پروازی در راستای ارائه خدمات بهتر در فرودگاه شهید صدوقی یزد خبر داد.

فرودگاه شهید صدوقی یزد نونوار می شود
تین نیوز |

مدیرکل فرودگاه های یزد از انجام عملیات بهسازی ایستگاه ها و سطوح پروازی در راستای ارائه خدمات بهتر در فرودگاه شهید صدوقی یزد خبر داد.

به گزارش تین نیوز، کمال دهقان منشادی اظهار کرد: عملیات بهسازی ایستگاه های ارتباطی و کمک ناوبری از جمله تسطیح ، پیاده روسازی، محوطه سازی و بتن ریزی اطراف ایستگاه و دکل های آنتن ایستگاه فرستنده و NDB و GP فرودگاه بین المللی یزد در حال اجرا است.

وی اعتبار اجرای این طرح را بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه هاوناوبری هوایی ایران اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه های یزد همچنین از انجام عملیات درزگیری سطوح پروازی فرودگاه خبر داد و افزود: این اقدام در راستای اخذ گواهینامه فرودگاهی و برای حفظ و نگهداری مطلوب سطوح پروازی و ارتقاء ضریب ایمنی و سلامت پروازهای فرودگاه بین المللی یزد، انجام می شود.

وی این عملیات را شامل درزگیری باند این فرودگاه به میزان ۳۲ هزار متر طول به روش آب بندی و پنج هزار متر طول به روش پرکردن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اعلام کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: بازار
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.