بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
مدیرکل سیر و حرکت راه آهن خبر داد:

◄افزایش کیفیت، سرعت و ایمنی اولویت اول راه آهن در سفرهای نوروزی است

◄افزایش کیفیت، سرعت و ایمنی اولویت اول راه آهن در سفرهای نوروزی است

تین نیوز | مدیرکل سیر و حرکت از اجرای برنامه ریزی انجام شده با کنترل و پایش گراف حرکت قطارها در جهت اعزام به موقع قطارها از مبادی حرکتی همزمان با آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم محمدی مدیرکل سیر و حرکت در راستای اقدامات و برنامه های این حوزه همزمان با سفرهای نوروزی گفت: با توجه به دستور مدیرعامل و اهداف تعیین شده برای راه آهن همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، کیفیت بخشی و افزایش سرعت و ایمنی و همچنین افزایش کیفیت قطارهای مسافری در اولویت اول این حوزه قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه کیفیت بخشی علاوه بر سالن های مسافری و واگن ها، بحث حرکت و توقف قطارها بر اساس زمان بندی و گراف تعیین شده را در برمی گیرد؛ افزود: برهمین اساس حوزه سیر و حرکت، گراف برنامه ریزی  را در دستور کارخود قرار داده است.
 
به گفته محمدی؛ واحد سیر و حرکت طی دو روز گذشته علاوه بر اجرای برنامه ریزی انجام شده با کنترل و پایش گراف حرکت قطارها نسبت به اعزام به موقع قطارها از مبادی حرکتی اقدام کرده است.
 
وی افزود: به دنبال این مسئله طی روزهای اخیر، میانگین تاخیر قطارها از مبادی تهران و سایر مناطق به کمتر از 30 ثانیه رسیده است و بیش از 98 درصد قطارها در زمان مقرر حرکت کرده اند و با همکاری بخش های مختلف خصوصا مناطق و گروه مهندسی کنترل ترافیک راه آهن تلاش شده تا بتوانیم اهداف اصلی راه آهن در جهت کیفیت بخشی و حرکت به موقع قطارها عملیاتی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا ابراهیم نژاد

    جناب آقای ابراهیم محمدی از ایمنی صحبت میکنید …گویا آقای ذهبیون خبر واژگونی ۵سالن مسافری در ایستگاه بکران در بامداد ۱۰/۱ / ۳۹۳را فراموش کرده اند ثبت نمایند!!!!!!!!!!