بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

مدیر عامل رجاء: هدف آرامش مسافران در قطارهای رجاء است

|

تین نیوز | مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با بیان اینکه، هدف تمامی عوامل خدمت رسان در قطارهای رجاء باید آرامش مسافران باشد گفت: همه مأموران قطار باید تحت کنترل رییس قطار باشند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء سید حسن موسوی نژاد در جمع رؤسای قطارهای مسافری رجاء افزود: باید از حسن توجه اعضای حاضر در جلسه تشکر و قدردانی کرد که دغدغه اصلی شان خدمات رسانی به مسافران است.
 
وی با بر شمردن مشکلات و نارسایی های اعلام شده از سوی رؤسای قطار در مسیر خدمت رسانی اظهار داشت: همه واحدها باید در کنترل و نظارت دقیق برای آماده سازی و تجهیز به موقع قطارها تلاش کرده تا قطار آماده برای جا به جایی مسافران تحویل رؤسای قطار شود.
 
مدیر عامل شرکت رجاء بهره گیری از نقطه نظرات مسافران به ویژه رؤسای قطار که در تماس مستقیم با مسافران هستند در کیفیت ارائه خدمات را متذکر شد و گفت: پیگیری گزارشات مردمی برای افزایش خدمات دهی مطلوب به مسافران باید مورد توجه جدی همه مدیران قرار گیرد.
 
سید مصطفی خردمند رئیس هیأت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجاء نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش رؤسای قطار خاطر نشان کرد: بشاش بودن و داشتن نشاط و روحیه یی بالا، لازمه ارائه خدمات دهی مطلوب به مسافران است.
 
عبادالله فروزش معاون اجرایی شرکت رجاء نیز در این جلسه با بیان لزوم توجه به موضوع اطلاع رسانی در قطارها تأکید کرد: باید از صبوری و زحمات رؤسای قطار در پشت سر گذاشتن مشکلات تشکر کرد.
 
علیرضا سلیمانی مدیر بازرگانی و برنامه ریزی قطارهای رجاء در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رؤسای قطار در طول یک سال گذشته ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن نیروهای جدید در حوزه رئیس قطاری از فشار در برنامه ریزی های سیر آنان کاسته شده و این همکاران با فراغ بال بیشتری به خدمات دهی به مسافران بپردازند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نکته سنج پاسخ

    بزرگواران سروران عالی جنابان از بها کم کنید وبر مبلغ بیافزایید پانزده ساله در شرکت رجا خدمت کردم ودر کسوت رییس قطاری با حداقل امکانات از دروغهایی که تو این جلسات به خورد ما داده اید و ما به امید روزهای بهتر منتظر تحقق وعده هایی بودیم که هیچ وقت محقق نشد وما نیز بدلیل کاستیهای که از سوء مدیریت شما عالیجنابان به ارثبرده ایم بارها به مسافران مجبور شدیم دروغ بگوییم و وعده های سر خرمنی بدهیم لطفا وعده های تو خالی وژست روشنفکرانه به خود نگیرید چرا که دیگر حکایت ما وشما حکایت چوپان دروغگو شده است جانا

  • محمد علی یواش رو پاسخ

    جناب نکته سنج خان در جوابت باید گفت اگر قرا باشه همه چی گل وبلبل باشه دیگه ریس قطار تو قطار چه کاره است دوست عزیز تمام تلاش مسئولین ارئه امکانات عالی برای مردم است و اگر هم کاستی باشد باید ریس قطار به مردم توضیح دهد واز طرف مدیر عامل عذر خواهی کند متاسفانه عده ای در اداره بجای بزرگ کردن جایگاه ریس قطار با افکار انحرافی و القا بحثشغل حاکمیتی و[…] دیگر باعثشده روسای قطار از وظیفه خود غافل شوند فقط امید ما به[…] است که به این وضع خاتمه دهد و جلوی استفاده این شانتاژگران را از روسای قطار بگیرد