بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ میزان فروش تابستانی بلیت قطار و ظرفیت های خالی موجود + جدول مسیرها، قیمت بلیت و زمان سیر

◄ میزان فروش تابستانی بلیت قطار و ظرفیت های خالی موجود + جدول مسیرها، قیمت بلیت و زمان سیر
تین نیوز | با جابه جایی حدود هشتصد هزار مسافر برای ایام تابستان، شرکت سفیر ریل ظرفیت باقی مانده قطارهای این شرکت را اعلام کرد. این تعداد، غیر از میزان ظرفیت و بلیت هایی است که توسط شرکت رجا فروخته می شود.

به گزارش تین نیوز، شرکت سفیر ریل آسیا به نمایندگی از ۱۰ شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری شامل شرکت‌های راه‌آهن شرقی بنیاد، وانیاریل، مهتاب سیر جم، نورالرضا اصفهان، ریل ترابر سبا، ریل سیر کوثر، جوپار، رعد تبریز، هستیا و راه‌آهن حمل‌ و نقل، پیش‌فروش بلیت تابستان قطارهای خود شامل قطارهای نور، غزال، سروش، نگین، مارال، دلیجان، کویر و ۶ تخته لوکس مهتاب را در همه مسیرها از خردادماه سال جاری شروع کرده است.

در این راستا بر اساس آمار اعلام شده از سوی این شرکت در این دوره از فروش بلیت این شرکت یک میلیون و 800 هزار صندلی ایجاد کرده است که از این تعداد تا کنون 45 درصد صندلی های این شرکت فروخته شده است.

همچنین این شرکت اعلام کرده است که با توجه به اینکه هم اکنون 55 درصد صندلی های این شرکت خالی است متقاضیان سفر می‌توانند با مراجعه با آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد این شرکت (۲۰۰۰ آژانس فروش) در سراسر کشور یا سامانه فروش اینترنتی به نشانی Safirrail.ir و سایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به نشانی rai.ir مراجعه و نسبت به خرید بلیت مورد نیاز خود برای ماه‌های مرداد و شهریور اقدام کنند.

گفتنی است محمد خان احمدی مدیر عامل شرکت سفیر ریل آسیا در گفتگوی چندی پیش خود با تین نیوز ضمن اشاره به راه اندازی طرحی تحت عنوان طرح کسر کوپه برای دوره فروش مهر ماه، بیان داشته بود: در راستای ایجاد جذابیت سفر با راه آهن در آینده نزدیک طرحی برای اقشار خاص مانند بیماران ام اس سرطانی و غیره نیز در حال بررسی داریم که در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد.

در زیر جدول زمان سیر و قیمت بلیت های این شرکت به اطلاع می رسد:
 

 

 
 
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.