بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

گامی دیگر در خدمت به ارباب رجوع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

گامی دیگر در خدمت به ارباب رجوع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

تین نیوز | سامانه پیگیری مکاتبات اداری در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک با هدف اجـــرای گسترده تر طرح تکریم ارباب رجوع به همت کارشناسان داخلی در دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوری استان خوزستان طراحی و راه اندازی گردید.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به ضرورت های اجرای این سامانه بیان داشت: به منظور خدمات رسانی شایسته، اجرای بهتر طرح تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی آنان، سامانه پیگیری مکاتبات اداری با بهره گیری از توان داخلی طراحی و طی خردادماه سال جاری راه اندازی گردید.

وی در تبیین مزیت های این سامانه الکترونیکی بیان داشت: عدم نیاز به حضور ارباب رجوع و کاهش تردد، کاهش تماس های تلفنی، صرفه جویی در هزینه و زمان ، افزایش رضایت ارباب رجوع و افزایش سرعت پاسخگویی از اهم مزایای بهره گیری از این سامانه است که در نهایت موجبات افزایش رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم می آورد.

خجسته همچنین افزود: در این سامانه ارباب رجوع حقیقی و حقوقی می تواند به دو روش پیامکی و یا اینترنتی پس از دریافت کد رهگیری آخرین وضعیت گردش نامه خود را رصد کرده و در صورت لزوم اقدام لازم را به عمل آورد.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گسترش خدمات دولت الکترونیک را در صدر اهداف خود در بخش توسعه ای قرار داده و تحقق آن را به صورت مستمر تحت مدیریت و کنترل قرار می دهد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.