بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

حمایت از صادرات محصولات تولیدی در کشتی‌سازی هرمزگان

حمایت از صادرات محصولات تولیدی در کشتی‌سازی هرمزگان

تین نیوز | معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: از صادرات محصولات تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی هرمزگان حمایت می‌شود.

 
محمد عباسی عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه آلمینیوم المهدی بندرعباس و منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس، اظهار داشت: حمایت از تولید و اقتصاد یکی از برنامه های دولت و سازمان است.
 

وی، استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بیشتر در بخش صنایع و نزدیکی بیشتر در بخش اقتصاد خرد و اشتغال را از اهداف بازدید از صنایع غرب بندرعباس توسط فعالین اقتصادی و روسای اتحادیه های صنفی ذکر کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت هرمزگان افزود: اصناف استان با توجه به گستردگی کار در آن مجموعه، توانایی ارائه خدمات در زمینه های خدماتی، کالایی، مواد غذایی و سایر نیازهای صنایع فلزی و دریایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب را دارند.

عباسی یادآور شد: تفاهم نامه همکاری سه جانبه فی مابین سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس به منظور انجام کارهای خدماتی و تهیه کالاهای مورد نیاز منعقد شد.

به گزارش تسنیم: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان، رئیس اداره اصناف، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی اتاق اصناف بندرعباس از کارخانه آلمینیوم المهدی بندرعباس و منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس بازدید کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.