بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ تقدیر از دریانوردان نمونه با حضور مدیرعامل کشتیرانی

◄ تقدیر از دریانوردان نمونه با حضور مدیرعامل کشتیرانی

تین نیوز | مراسم تقدیر از دریانوردان نمونه کشور، چهارم تیرماه و همزمان با مراسم اختتامیه همایش ارگان های دریایی برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، همزمان با روز جهانی دریانورد، مراسم تقدیر از دریانوردان نمونه کشور با حضور محمدحسین داجمر، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

این مراسم، همزمان با اختتامیه بیست و دومین همایش ارگان های دریایی کشور که از امروز (سوم تیرماه) در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی کشور آغاز به کار کرده، برگزار خواهد شد.

قرائت پیام دبیرکل آیمو به مناسبت روز دریانورد، تقدیر از دست اندرکاران و تهیه کنندگان مقالات بیست و دومین همایش ارگان های دریایی و قرائت مصوبات همایش، از دیگر برنامه هایی است که در مراسم تقدیر از دریانوردان نمونه کشور، انجام می شود.

داشتن شناسنامه دریانوردی و گواهینامه شایستگی یا مهارت دریانوردی و داشتن حداقل 28 ماه خدت دریایی، از جمله شاخص های انتخاب دریانورد نمونه است. همچنین انجام فعالیت شاخص و برتر در زمینه ایمنی و امنیت جان افراد در دریا، پیشگیری از آلودگی محیط زیست، مقابله با دزدی دریایی، انجام تحقیق و پژوهش در زمینه دریانوردی و دارا بودن حسن سابقه و شهرت از نظر اخلاقی و کاری، در مجموعه شاخص های انتخاب دریانورد نمونه قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، چهارمین دوره تقدیر از دریانوردان نمونه کشور، چهارشنبه چهارم تیرماه، در سالن حکمت پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، واقع در کیلومتر 15 آزادراه تهران ـ کرج، بلوار پژوهش، خیابان دانش برگزار می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.