بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ جزییات معرفی دریانوردان نمونه در تیرماه اعلام شد

◄ جزییات معرفی دریانوردان نمونه در تیرماه اعلام شد

تین نیوز | چهارم تیرماه و همزمان با روز جهانی دریانورد، دریانوردان نمونه کشور معرفی می شوند.

به گزارش تین نیوز، براساس تاکیدات سازمان بین المللی دریانوردی، به منظور قدردانی از زحمات دریانوردان کشورهای عضو این سازمان، در 25 ژوئن هر سال (اوایل تیرماه) مراسمی تحت عنوان روز دریانورد در کشورها برگزار شود.

در ایران نیز سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی کشور، در نظر دارد برای چهارمین بار، گرامیداشت این روز را در تیرماه برگزار کند.

این مراسم به صورت رسمی در روز چهارشنبه، چهارم تیرماه 93 و با حضور مسئولان لشگری و کشوری برگزار شده و در آن، از دریانوردان نمونه کشور، تقدیر می شود. دریانوردان نمونه، صبح چهارم تیرماه در مراسم اصلی و بعداز ظهر نیز در جلسات اختصاصی با مسئولان ذیربط خود در ارگان مربوطه حضور خواهند یافت.

داشتن شناسنامه دریانوردی و گواهینامه شایستگی یا مهارت دریانوردی و داشتن حداقل 28 ماه خدت دریایی، از جمله شاخص های انتخاب دریانورد نمونه است. همچنین انجام فعالیت شاخص و برتر در زمینه ایمنی و امنیت جان افراد در دریا، پیشگیری از آلودگی محیط زیست، مقابله با دزدی دریایی، انجام تحقیق و پژوهش در زمینه دریانوردی و دارا بودن حسن سابقه و شهرت از نظر اخلاقی و کاری، در مجموعه شاخص های انتخاب دریانورد نمونه قرار دارد.

شرکت های دریایی تا 20 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به معرفی فرد مورد نظر خود به اتحادیه مالکان کشتی، برای شرکت در رقابت دریانورد نمونه اقدام کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.