بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

ارسال گزارش بررسی آلودگی بنزین های وارداتی و تولیدی پتروشیمی ها به رئیس مجلس

تین نیوز | سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از ارسال گزارش بررسی آلودگی بنزین های وارداتی و تولیدی پتروشیمی ها به رئیس مجلس خبر داد وگفت: بدون شک در بررسی گزارش، تخلفاتی درباره آلودگی بنزین مشاهده شد اما هم اکنون نمی توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، محمدحسین قربانی درباره آخرین وضعیت بررسی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به پیگیری آلودگی بنزین‌‌ها، افزود: با توجه به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره آلودگی‌های بنزین‌های وارداتی و پتروشیمی‌ها، کمیته‌ای تشکیل شد تا این مهم را بررسی کند.
 
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: کمیته یادشده برای به نتیجه رساندن بحث آلودگی بنزین‌های وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها جلسات متعددی با کارشناسان و دستگاه‌های مختلف برگزار و در نهایت گزارش مبسوطی از این بررسی‌ها تهیه کرد.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بعد از اتمام بررسی‌ها، اخیرا گزارش مذکور به رئیس مجلس شورای اسلامی ارایه شد و وضعیت بنزین‌های آلوده وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ها تعیین تکلیف شد؛ حال تصمیم با هیات رئیسه مجلس است که این گزارش در صحن قرائت شود یا خیر.
 
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، درباره تخلفات صورت گرفته در این گزارش،‌ گفت: بدون‌شک در بررسی آلودگی بنزین‌ها تخلفاتی مشاهده شده اما هم اکنون نمی‌توان اعلام کرد که سمت و سوی این تخلفات متوجه چه کسانی بوده است.
 
پیش از این حسین‌علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اعلام کرده بود که طبق دستور صادره رئیس مجلس در خصوص آلودگی بنزین و همچنین اظهارات متناقض دولتمردان قدیم و فعلی، این موضوع باید در کمیسیون بهداشت مطالعه و بررسی و گزارش آن به رئیس مجلس ارایه شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.