◄ یک راننده: تکلیف بدعهدی های شرکت آبادان در پرداخت کرایه را معلوم کنید
در حالی که اردیبهشت ماه سال گذشته (1399)، شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان عنوان کرده بود پرداخت به موقع و نقدی کرایه حمل به رانندگان سراسر کشور در سرلوحه کار شرکت قرار گرفته است اما رانندگان کامیون از عدم تحقق این وعده از آن زمان تا کنون خبر می دهند.
در حالی که اردیبهشت ماه سال گذشته (1399)، شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان عنوان کرده بود پرداخت به موقع و نقدی کرایه حمل به رانندگان سراسر کشور در سرلوحه کار شرکت قرار گرفته است اما رانندگان کامیون از عدم تحقق این وعده از آن زمان تا کنون خبر می دهند.
به گزارش تین نیوز، یک راننده کامیون در تماس با خبرنگار ما با انتقاد از عدم پرداخت به موقع کرایه های حمل بار توسط شرکت آبادان، از بی توجهی مسئولان به این موضوع خبر داد و گفت: تا کی قرار است بار حمل و بعد شکایت کنیم و همه را به دردسر بیندازیم تا کرایه حمل بار را از آبادان وصول کنیم؟
وی افزود: واقعا چه چیزی پشت پرده شرکت آبادان قرار دارد که هر جوری دلش بخواهد با راننده رفتار می کند و کسی توان مقابله با این زورگویی های شرکت آبادان را ندارد؟
بیشتر بخوانید:
او عنوان کرد: چند سال است که یکی از دغدغه های رانندگان همین شرکت آبادان است و هنوز کسی نتوانسته حداقل خواسته رانندگان را که همان پرداخت به موقع کرایه هاست، عملی کند.
این راننده کامیون افزود: ایا رانندگان هر بار باید شکایت کنند تا کرایه های خود را دریافت نمایند؟ کجا شکر و برنج و کود شیمیایی و آرد نسیه ( بار شرکت آبادان شکر و برنج و کود شیمایی و آرد است) می دهند که راننده باید نسیه آنها را حمل کند؟
وی تاکید کرد: برای صدمین بار خواهش می کنیم تکلیف این بدعهدی شرکت آبادان را معلوم کنید.
از سال ۸۴ که کرایه بار منو خوردند و هر روز منو الاف کردن دیگه بار برای این شرکت بدحساب نبردم تنها راهش اینه رانندگان با هم متحد بشن و تا زمانی که شرکت به تعهداتش عمل نکرده برای این شرکت بدحساب بار نبرند