بازدید سایت : ۲۹۴۷۷

آماده شدن نقشه توپوگرافی پروژه «جاده توسعه»

وزارت حمل و نقل عراق از پیشرفت 75 درصدی طرح‌ های اولیه بزرگراه‌ ها و تکمیل بررسی نوع خاک و نقشه‌ برداری توپوگرافی و خط ریلی پروژه «جاده توسعه» خبر داد.

آماده شدن نقشه توپوگرافی پروژه «جاده توسعه»
تین نیوز

وزارت حمل و نقل عراق از پیشرفت 75 درصدی طرح های اولیه بزرگراه ها و تکمیل بررسی نوع خاک و نقشه برداری توپوگرافی و خط ریلی پروژه «جاده توسعه» خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز،  وزارت حمل و نقل عراق از پیشرفت 75 درصدی طرح های اولیه بزرگراه ها و تکمیل بررسی نوع خاک و  نقشه برداری توپو گرافی و خط ریلی پروژه «جاده توسعه» خبر داد.

وزارت حمل و نقل عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: بر اساس دستورات رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل، برای تسریع در حل و فصل طرح های اولیه پروژه «جاده توسعه»، شرکت عمومی راه آهن از پیشرفت  نرخ تکمیل در مرحله طراحی های اولیه  این پروژه خبر داد و تاکید کرد طرح های اولیه خط ریلی، نقشه برداری توپوگرافی و بررسی خاک پروژه به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است.

این منبع با اشاره به طول 1131 کیلومتری بزرگراه های زمینی و خط آهن 1201 کیلومتری افزود: میزان تکمیل طرح های اولیه بزرگراه ها در قالب این پروژه به 75 درصد رسیده است و تا اواخر سپتامبر به پایان می رسند.

این وزارتخانه پیش از این از تکمیل قطعه اول پروژه جاده توسعه خبر داده بود که مسیر ورودی به بندر فاو و تونل زیر آبی این بندر را به هم متصل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.