بازدید سایت : ۷۹۱۸۴

◄ صف کیلومتری رانندگان و کامیونداران در گرمای طاقت فرسای هرمزگان+ عکس

یکی از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا الزامی شدن باسکول محصولات فولاد در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان را موجب ایجاد صف های طویل و معطلی چندین ساعته رانندگان و کامیونداران ذکر کرد.

تین نیوز |

یکی از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا الزامی شدن باسکول محصولات فولاد در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان را موجب ایجاد صف های طویل و معطلی چندین ساعته رانندگان و کامیونداران ذکر کرد.

به گزارش تین نیوز، سعید علام با ارسال تصویر پیوست به خبرنگار ما گفت: اینجا منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان واقع در شهر بندرعباس است که تعداد زیادی کارخانجات مهم گندله سازی؛ تولیدات شمش آهن و اسلب و انبار فولاد مبارکه جهت تخلیه بار و بارگیری مجدد به اسکله برای صادرات در آنجا وجود دارد.

برای اطلاع از اخبار مهم روز در حوزه حمل و نقل و سایر حوزه ها اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

وی افزود: مشکل بزرگی که یک سالی هست رانندگان کامیون را درگیر کرده الزامی شدن باسکول محصولات فولاد مبارکه، محصولات فولاد هرمزگان و فولاد صبا است که راننده را ملزم به طی کردن چنین صف‌های طولانی که ساعت ها زمان بر می‌باشد کرده است.

او عنوان کرد: سوال ما رانندگان کامیون از مسئولان گمرک جمهوری اسلامی و مسئولان منطقه ویژه این است که چرا مثلا بار بریکت که تولید فولاد صبا بوده و مواد اولیه داخلی فروش هم داخلی است چه ارتباطی با باسکول کردن گمرک دارد که چندین ساعت در این گرمای طاقت فرسای جنوب، راننده را اسیر می کنند؟

خبرهای مهم روز را بخوانید؛

این راننده کامیوندار تاکید کرد: حتی اگر فرضا این کار بر اساس قوانین اجباری هم باشد چرا تعداد باسکول ها را افزایش نمی‌دهند و چرا از باسکول کارخانجات به صورت آنلاین استفاده نمی‌ کنند؟

علام گفت: رانندگان برای بارگیری یک سرویس بار مثلا بریکت یا شمش تولیدی فولاد هرمزگان باید چهار بار باسکول انجام دهند که این مسئله موجب نارضایتی و درگیری مداوم بین رانندگان شده است.

 

صف باسکول در بندرعباس

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    این کمبود باسکول وصفهای کیلومتری وانتظار رانندگان در صفهای چندساعته از سی سال پیش تاکنون بوده وهرچقدر رانندگان پیشنهادهای کارشناسی داده اند فقط یک آرزو بوده و کارکنان ومدیران مجتمع ها گوش نمیدهند.

  • ناشناس پاسخ

    بله دیگه تند تند ماشین تحویل گرفتن این حرفا روهم داره

  • ناشناس پاسخ

    کاش همه مسئولها متخصص همون حرفه و زمینه باشن تا از مشکلات ملت آگاه باشن. اینجوری که پیش میریم هر روز بدبختتر از دیروزیم

  • اسماعیل سلیمانی پاسخ

    منطقه ویژه فقط برای گرفتن هزینه باسکول که از جیب راننده است داره این بازی را در میاره روزانه در حدود هزارتا کامیون باسکول میشه هر کامیون هفتاد هزار تومان درماه نزدیک دو میلیارد میشه توجیب کی میره خدا داند لامصب لااقل جادشو درست کن خاکی چاله گودال

  • مهدی زاده پاسخ

    باسلام برای تخلیه بار در اسکله های شهید رجایی (سینا ،بتا1وبتا2) بایستی رشوه بدهی وگرنه صف تا شب.

  • صادق قنبری پاسخ

    خدا لعنت شون کنه جز مردم ازاری چیز دیگه ایی بلد نیستن

  • سعید پاسخ

    تو جایگاه سوخت هرمزگان بومی ها بدون صف سوختگیری میکنن میبرن میفروشن اکثرا.ولی ما که برا حمل و نقل کالا میریم باید نصف روز بخوابیم تو صف سوخت بعد برسیم پای پمپ میگه تموم شد.یا اگه سوخت گیری کنی علاوه بر پول سوخت۱۵۰ هزار تومن بدی پمپ چی.خیلی ها دیگه حوصله بندر رفتن به خاطر مشکلاتش و زور گفتن الکی ندارن.

  • فلاح پاسخ

    فقط بلدن مردم رو اذیت کنند صف بنزین،صف نانوایی که خیلی‌هاشون پخت نمی‌کنند و آرد رو آزاد می فروشند،صف در ادارات و صف تو بيمارستان ها.والا مردم گناه دارند.لعنت خدا بر عواملش

    • محمد کامیوندار

      این شغل را ببوسید بزارید کنار

  • علی پاسخ

    وقتی حساب و کتابی نباشه و کار به کاردان سپرده نشه همینه. وقت راننده ها هیچ، سوختی که در این صفهای چند کیلومتری هدر می شه چقدره؟

  • محمد پاسخ

    صف باسکول صف ورود به گمرک صف گازوییل صف تخلیه صف بارگیری صف قبض نوبت صف پاسگاه گهره عمر ادم تو ایران هدر میره با این مسولین

  • مولاعلیست. پاسخ

    همین شغلی که میگفتن تفریح هست...وسختی کارندره
    کجاینداین شرایط ببینند.

  • محمدرضا پاسخ

    باسلام، از جاده خاکی ورودی معدن گهرزمین سیرجان حتی ورودی حراست که افتضاحه برای گرفتن حواله باید کلی پیاده روی کنی باز برا گرفتن بارنامه همینطور بعد میرسی به جاده گل گهر سیرجان، که بیشتر جاهاش خرابه بعد قربونش برم جاده به قولی ترانزیتی بندر عباس رو داریم که از افتضاح خیییییلی بالاتره وصف های طولانی باسکول که دوستان گفتند آیا جون وروان برای یه راننده میمونه بعضی ها مجبورن با تریلی چهل سال از عمر مفیدش میگذره کار کنه کجایند مسئولان ای خدا،

  • زنبورک پاسخ

    میخان مردم درگیرمشکلات باشن تابه چی دیگری فکرنکنن

  • ابی پاسخ

    خدمت رانندگان عزیز .چی بگم که هرچی بگم بیتربیتی میشه .برای مدیران ومسولین .مسول فهمیده بفهم .شغل حمل بار شغل استراتژیکه .گردن شکسته رایزره بگردون ببین دنیا چطوره

  • محمد پاسخ

    ازین صف ها زیاده. مخصوصا صف گازووییل و چه وقت ها که تلف میشود وچه سوخت ها که هدر میشود و چه دودها که به حلق مردم فرو میکنند این جماعت نادان تصمیم بگیر

  • علی پاسخ

    هيچکس برای راننده ارزش قائل نیست