دولت مجوز امضای موافقتنامه حملونقل هوایی بین ایران و سنگال را ابلاغ کرد
با ابلاغ هیئت وزیران، مجوز امضای موقت موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال صادر شد.
با ابلاغ هیئت وزیران، مجوز امضای موقت موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال صادر شد.
به گزارش تین نیوز به نقل ازپایگاه اطلاعرسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۷ آبان ۱۳۹۹، با هدف راهاندازی پروازهای منظم مسافری بین ایران و سنگال، به وزارت راه و شهرسازی اجازه داد نسبت به مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سنگال اقدام کند.
ارتباط هوائی با سنگال کمی عجیب است!
یک سوم مردم این کشور فقیرند و 75% هم با فقر مطلق روبرو هستد.علیرغم داشتن معادن طلا و فسفات ، بدلیل سالها سوء مدیریت و فساد منابع به فنا داده شده اند و گروه حاکم منابع را عملا بنفع خود مصادره نموده اند.صنعت گردشگری این کشور بیشتر برای اروپائی ها جالب است چون پول قوی دارند و مابه التفاوت نرخ ارز سفر را توجیه می کند.حال ایجاد خط هوایی با کشوری که دست گدایی اش بسوی نهادهای بین المللی دراز است ،چه سودی برای ایران و ایرانی دارد ،سوال بزرگی است که باید پاسخ داده شود.بهرحال عزیزان باید این ارتباط عجیب را توضیح کارشناسی دهند!
سنگال 12485000000دلار بدهی دارد ، یعنی کشوری است فقیر که سفرهوائی در آن از هیچ اولویتی برخوردار نیست و توان خرید بلیط فوق العاده کم است،حال پرواز به چنین مقصد سفر هوائی چه سودی برای خطوط هواپیمائی ورشکسته ایرانی دارد!؟ باید از برگزارکنندگان پرسیده شود!!
لطفا به سایت ذیل مراجعه نموده و میزان بدهی کشور فقیر سنگال را ملاحظه فرمایید:
http://datatopics.worldbank.org/debt/ids
روی کشور سنگال کلیک کنید تا بدهی سال 2020 را مرور نمایید.حال پرواز بین ایران و سنگال چه توجیهی دارد؟
آیا اهداف دیگری وجود دارند؟!