بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

◄ وام 900 میلیونی با کارمزد ارزان برای خرید تاکسی مدرن چینی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

راننده تاکسی هایی که خودروی فرسوده خود را اسقاط و درخواست جایگزینی خودروی جدید کرده بودند اولین سری تاکسی های برقی مدرن را با وام 900 میلیونی 5 ساله و کارمزد 10 درصد دریافت کردند.

وام 900 میلیونی با کارمزد ارزان برای خرید تاکسی مدرن چینی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
تین نیوز

راننده تاکسی هایی که خودروی فرسوده خود را اسقاط و درخواست جایگزینی خودروی جدید کرده بودند اولین سری تاکسی های برقی مدرن را با وام 900 میلیونی 5 ساله و کارمزد 10 درصد دریافت کردند.

نخستین واگذاری تاکسی های برقی 1000 دستگاه بوده است که به متقاضیان قبلی واگذار شده است و روند واگذاری ها به سایر متقاضیان واجد شرایط ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است ثبت ‌نام برای دریافت تاکسی ‌های برقی جدید همچنان در شرکت تاکسیرانی در حال انجام است و دارندگان تاکسی فرسوده با دریافت معرفی ‌نامه از تاکسیرانی تهران می ‌توانند از وام 900 میلیونی خرید برخوردار شوند.

قیمت این خودروی چینی حدود یک ‌میلیارد تومان است که ۹۰۰ میلیون تومان آن به ‌شکل وام ۵ ساله با کارمزد 10 درصد قابل‌ پرداخت است. کرمان خودرو نیز متعهد به پرداخت ۶۰۰ میلیون از وام یادشده خواهد بود.

6 هزار دستگاه تاکسی برقی دیگر به زودی واگذار می شود

تاکسی برقی KMC J7 به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو مجهز است. چراغ روشنایی روز، سنسور باران، کروز کنترل و فرمان برقی از دیگر ویژگی‌های مهم آن هستند.

سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور که عاملیت تولید این تاکسی ها را به عهده دارد درباره شرایط عرضه این خودروها اظهار کرد: خودروهای مذکور با ۹۰۰ میلیون تومان وام پنج ساله با کارمزد ده درصد به اولین سری دارندگان خودروهای فرسوده که خودروهای خود را اسقاط و درخواست خودروی جدید کرده بودند، در حاشیه مراسم تحویل هزار دستگاه به تاکسی برقی به سازمان تاکسیرانی تهران تحویل داده شد.

فیروزی افزود: با توجه به استقبالی که از خرید و ثبت نام خودروهای برقی در سامانه یکپارچه وزارت صمت شده است تا پایان سال در نظر داریم تا تعداد ده هزار خودروی برقی را به مشتریان عادی خارج از ناوگان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی تحویل داده شود که حدود شش هزار دستگاه از این تعداد در سامانه ثبت‌نام شده و تا هفته آینده اعلام می ‌شود که مابقی اقدامات دریافت خودرو را انجام دهند.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.