بازدید سایت : ۵۳۷۶۴

جدال جانانه راه آهن و شرکت های ریلی ؛ بهتاش سپاهان قربانی سیاست های غیراصولی راه آهن + فیلم

رئیس هیات مدیره شرکت بهتاش سپاهان با اشاره به افزایش تعرفه خدمات تعمیرات صنعت ریلی از سوی شرکت راه آهن برخلاف بخشنامه کفیل ریاست جمهوری، این اقدامات را جدال جانانه شرکت راه آهن با صنعت ریلی برشمرد.

جدال جانانه  راه آهن و شرکت های ریلی ؛ بهتاش سپاهان قربانی سیاست های غیراصولی راه آهن + فیلم
تین نیوز

به گزارش تین نیوز، شرکت های ریلی مدتهاست به اقدامات و سیاست های شرکت راه آهن انتقادات جدی دارند. این انتقادات اکنون به جایی رسیده که مدیر یکی از بزرگترین شرکت های ریلی اقدامات راه آهن را به جنگ و جدال جانانه شرکت راه آهن با شرکت های فعال در صنعت ریلی تشبیه می کند.


خیر اله سلیمیان رئیس هیات مدیره شرکت بهتاش سپاهان در این فیلم با اشاره به افزایش اخیر تعرفه خدمات تعمیرات صنعت ریلی از سوی شرکت راه آهن برخلاف بخشنامه کفیل ریاست جمهوری، این اقدامات را جدال جانانه شرکت راه آهن با بخش خصوصی و شرکت های فعال در صنعت ریلی برشمرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    این هم یکی از دیگر از نشانه های بی صلاحیتی و بی کفایتی آقای میعاد صالحی در کسوت مدیرعاملی راه آهن کشور بزرگی مثل ایران است. مدیریت سازمان بزرگی مثل راه آهن نیازمند افراد بزرگ و متین و پخته ای و او در حد و اندازه های این نیاز نبود. متاسفانه عجز میعاد صالحی در رفتار با مردم و سرمایه گذاران خصوصی چنان ضرباتی به راه آهن کشور وارد کرده که تا سالها نمیتواند کمر راست کند.
    حتی در همین حد که بدانیم جمع خساراتی که در پرونده های مختلف قضایی بر اثر بی کفایتی او و البته مدیرعامل قبلی به راه آهن وارد شده، بین 5 تا 10 هزار میلیارد تومان به پول امروز است، لرزه به اندام انسان عاقل می اندازد. در این وضعیت نامناسب کشور، چنین عملکردی واقعا فاجعه است.
    جای تعجب است که فردی که ادعای قرآنی بودن دارد چطور به خودش حق می دهد همچنان این صندلی را اشغال کند.

  • ناشناس

    بهتره در انعکاس نظرات یکطرفه نباشد و از انعکاس نفرت پراکنی و فرارفکنی افراد عقده ای مثل نظر بالا دقت بعمل بیاد

    • ناشناس

      بنده کم عقل خدا !
      نظر فوق دارد میگوید که با خلق و خوی میعاد صالحی دیکر نانی در این سفره باقی نمانده تا به امثال تو بدهد . کدام نفرت پراکنی ؟عین واقعیت است اما شما نمیتوانید درک کنید تا روزی که ناگهان ببینید شب سر سفره چیزی ندارید جلوی زن و بچه بگذارید ./