بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ تخصیص 7.9 همت به شرکت راه آهن / این بودجه چه شد؟

یک کارشناس ریلی در شبکه های اجتماعی از مدیر روابط عمومی راه آهن پرسید: 7.5 همت را چه کرده اید؟

تخصیص 7.9 همت به شرکت راه آهن / این بودجه چه شد؟
تین نیوز |

در حالی که معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی با وخیم توصیف کردن شرایط و شاخص های صنعت ریلی کشور این وزارتخانه را مکلف به تدوین عملیات اجرایی اصلاح وضعیت کنونی حمل و نقل ریلی کشور کرده، یک کارشناس ریلی در شبکه های اجتماعی از مدیر روابط عمومی راه آهن پرسید: 7.5 همت را چه کرده اید؟
به گزارش خبرنگار تین نیوز، این کارشناس نوشت: آقای مختاری ( جلال مختاری مدیر روابط عمومی راه آهن ) از نقدهای سیاسی به مدیرعامل راه آهن گله کرده اند، سوال اینجاست آیا نامه معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور هم سیاسی است؟ راستی 7.5 همت را چه کرده اید؟ اگر بودجه های چند هزار میلیاردی می گیرید، چرا حق دسترسی را چندین مرتبه افزایش داده اید؟

به گزارش تین نیوز، در چند روز گذشته تصویر نامه حمید پاداش معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور  منتشر شده که طی آن بر تخصیص حداقل 200 درصد اعتبار مصوب سالانه در سال های 1400، 1401 و 1402 و در مجموع سال های یاد شده ، رقمی حدود 7.9 همت تحت عنوان بهسازی ، نوسازی و نگهداری خطوط راه آهن  به شرکت راه آهن تاکید شده است.

در این نامه همچنین عنوان شده که با توجه به پیگیری های انجام شده این معاونت نظر به وخامت شاخص های کلیدی عملکرد راه آهن و عدم تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در این بخش، وزارت راه و شهرسازی مکلف شده نسبت به رفع مشکلات بخش خصوصی و استفاده بهینه از مسیرهای ریلی موجود و افزایش بهروری افزایش ظرفیت حمل بار داخلی برنامه ریزی مدون و متقنی ترتیب دهد. علاوه بر اینکه عملیات اجرایی اصلاح وضعیت کنونی حمل و نقل ریلی کشور تدوین و اجرایی شود.

توییت ریلی

نامه به وزارت راه و شهرسازی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    این اقای سالاری ظاهرا از هزینه های جاری بی خبره!!!

    • ناشناس

      معاون اقتصادی معاونت اول ریاست جمهوری هم بی خبره که اینجوری با توپ و تشر گزارش خواسته از وزیر؟!

  • احمد پاسخ

    سلام من کامیونت جک دارم اولا در تمام استانها گازاییل استاندارد نیست و بعضی از جایگاهها گازاییل خارج از خط را با قیمت ارزان خریده و با قیمت مصوب استاندارد میفروشند و شرکت نفت هم اطلاع دارد ولی دخالتی در این مورد نمیکند و دوما گازاییل خارج از خط مصرف بالاتری دارد که به خودرو نیز خسارت وارد میکند ولی چون بهتر از ان در استان ما وجود ندارد مجبوریم استفاده کنیم سوما تمامی دستگاهها از جمله سپهتن و سیپاد و کارت فعالیت شهری و کارت اشتغال و باربرگ و بارنامه همه اینها را داریم ولی باز هم به حد نیاز گازاییل نمیدن و متاسفانه کارت ازاد هم نیست که مجبوریم کلی التماس از جایگاه دار کرده با لیتری ۸ هزار تومان بخریم ایا این عدالت است