قرارگاه خاتم الانبیاء ۶۳ پروژه راه و شهرسازی را در دست اقدام دارد
مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در سال جدید در حوزه راه و شهرسازی ۶۳ پروژه در دست اقدام است که یکی از آنها ایوان مصلی بود که براساس تعهد به سرانجام رسید.
مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در سال جدید در حوزه راه و شهرسازی ۶۳ پروژه در دست اقدام است که یکی از آنها ایوان مصلی بود که براساس تعهد به سرانجام رسید.
سردار محمدرضا رحمانی در آیین افتتاح پروژه های شهری استان مرکزی و شهر اراک اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) یکی از افتخارات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است. قرارگاه سه سال در کنار شهید جمهور پروژه های متعدد ملی و استانی را به بهره برداری رساند.
وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سال گذشته در حوزه راه و شهرسازی بیش از ۴۴ پروژه بزرگ را به بهره برداری رساند که ۶ پروژه با حضور شخص رئیس جمهور شهید بهره برداری شد.
مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تصریح کرد: در حوزه پروژه های مربوط به وزارت کشور نیز سال گذشته ۱۲ تقاطع غیرهمسطح شهری افتتاح شد و ۲۴ کیلومتر خط مترو به بهره برداری رسید که متروی پرند یکی از افتخارات دولت سیزدهم است که به دستور رئیس جمهور شهید بهره برداری شد.
رحمانی ادامه داد: تقاطع امام خمینی (ره) اراک دویست و سی و یکمین تقاطع شهری بوده که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء برای تسهیل تردد داخل شهرها ساخته شده است.
وی تاکید کرد: در سال جدید در حوزه راه و شهرسازی ۶۳ پروژه در دست اقدام وجود دارد که یکی از آنها ایوان مصلی امام خمینی (ره) بود که براساس تعهد، به سرانجام رسید.
وی اضافه کرد: در مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان پروژه های بیشتری اجرا می شود.
رحمانی خاطرنشان کرد: امروز یک ظرفیت فنی و تجهیزاتی قوی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وجود دارد و وابستگی به خارج نیست و هر پروژه در هر سطحی از تکنولوژی و هر حجم را می توان به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار کرد.
سلام
رحمانی
سردار نیست
دمتون گرم و خداقوت
این پولها رو اینا از کجا آوردن. چرا همه پروژه ها برای این قرارگاه هست و بقیه باید جیره خوار اون باشن
از پول تو نیست، ربطی هم بتو نداره سایبری
اگر سودی باشد در قرارگاه خاتم ، موسسه محرومیت زدایی است که سردار حزنی مسئول آن هستند با مراجعه به هر استان دور افتاده متوجه منظور بنده میشوید که این سود پروژه کجا خرج میشود و در پروژههای عمرانی و صنعتی که رقبا خارجی هستند فقط ورود می کند حتی در دولت روحانی هم تحریم بنزین ، نفت ستاره خلیج فارس کدام پیمانکار قدرت اجرایی داشت سپاه اینکار کرد
با پرداخت نکردن حق و حقوق پیمانکاران دستمزد پروژه های بیشتری هم میشه انجام داد.پیمانکاران زیادی بیچاره کردین خدا ازتون نگذره
خدا خیرتون بده،،ایران احتیاج به دلسوزی و تلاش و اتحاد خودمون داره،،نگاه به چهارتا حساب مزدور منافق و موساد نکنید، همه هموطن هستیم ،یک ایران آباد و پیشرفته میخاهیم.تشکر از رحمت خدمتگزاران، و سربازان وطن در هر لباسی،،،خدا رحمت کنه رستم قاسمی رو تا آخرین لحظه اومد و کار کرد،،
باسلام وخداقوت دمتون گرم واقعا امام رحمت الاه فرمودن سپاه نبودکشورهم نبود واقعا خسته نباشید به مهندسین وتمامی قشر زحمت کش درهمه حال فعال هستن وتلاش شبانه روزی انجام میدن دراخر به عنوان دلسوز وهم وطن تقاضا دارم از نیروی ها وپیمانکارهای شخصی باتجربه هم استفاده کنن وتاکشورعزیز را ازکمند دشمنان بدور نگه داریم خداقوت
باساام وخسته نباشید به تمام مهندسین وپرسنل زحمت کش سپاه که بااین افتخارات مشت محکمی به دهن دشمنان وطن میزنن دراخر خواهشی که از رده بالاهای قرارگاه دارم ازنیروهای باتجربه شخصی هم استفاده شود اللخصوص درزمینه راه بنده اماده گی خودرادرزمینه جاده سازی اللخصوص اسفالت که چهل سال تجربه کاری دارم اعلام اماده گی جهت ابادکردن وطن عزیزمان ایران حاضرهستم جانم فدایش کنم طول عمر زیاد به رهبرفرزانه اسلام ونابودی دشمنان
اگر سپاه نبود مملکت نبود درود خدا بر تو جناب آقای رحمانی. دوستت داریم
درود بر حاج حسین احمدیان نمایند رهبر در قرارگاه ..یکی از مردان صاق و باشهامت و درستکار در کل کشور اگر تمام مسئولین کشور مثل ایشان پاک صداق بودند بهترین کشور داشتیم
خدا قوت به تمام عزیزان زحمت کش
یک بزرگراه از اراک به دلیجان احداث کنید.
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما سروران عزیز
در کشور ما فعلا اکثر پروژه های سنگین راه سازی در ید وتحت اداره این هلدینگ قرارگاه خاتم الانبیا است که متاسفانه هیچ گونه نظارت صحیح ودرستی بر روی این پروژه ها صورت نمیگیرد که به صراحت معلوم ومشخص است در تمامی راههای مواصلاتی کشور که از ان جمله است اتوبان الغدیر تهران که هنوز به بهرهبرداری نرسیده ورودی وخروجی ان درجاده قديم قم فرونشست زیادی کردچرا که اگر نظارت درستی صورت می گرفت نبايد سرمایه های ملی کشور این گونه نابود شود وقتی یک جاده بصورت درست زیر سازی نمی شود وفرضا این جاده باید عمر مفید ۱۰ یا۲۰ ساله داشته باشد بدلیل عدم زیر ساخت درست مجبور به بازسازی این جاده طی هر سال یا ۲سال یک بار هستیم که این موضوع باعث از بین بردن سرمایه های ملی مي شود فقط بخاطر یک قصور در نظارت صحیح