بازدید سایت : ۴۱۹۶۱

ورود اتوبوس های "چپ در" جدید به خط یک اتوبوسرانی تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات شرکت واحد برای خدمات رسانی بهتر در خط آزادی به تهرانپارس را تشریح کرد.

ورود اتوبوس های "چپ در" جدید به خط یک اتوبوسرانی تهران
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات شرکت واحد برای خدمات رسانی بهتر در خط آزادی به تهرانپارس را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده در توضیح بیشتر گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت خصوصی که راهبری خط یک شبانه را بر عهده داشت، شرکت واحد با بکارگیری تعدادی اتوبوس «چپ در» جدید و تعدادی اتوبوس دوکابین، نسبت به تقویت این خط به صورت ملکی اقدام کرد.

علیزاده با اعلام اینکه خدمات رسانی خطوط بی آر تی تهران شب ها نیز ادامه دارد و اتوبوس های این خطوط بدون تعطیلی، در طول شبانه روز به جابه جایی مسافر می پردازند، گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند تا ترددهای شبانه شهروندان نیز با سهولت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این راهبری خط یک شبانه اتوبوسرانی در مسیر پایانه آزادی به چهارراه تهرانپارس در اختیار شرکت خصوصی بوده است، ادامه داد: به دلیل اتمام قرارداد با این شرکت، اتوبوسرانی برای رفاه مسافران شبانگاهی این خط با بکارگیری تعدادی از اتوبوس های «چپ در» جدید و همچنین تعدادی اتوبوس دوکابین راهبری خط را به عهده گرفت تا خللی در خدمات رسانی شبانه ایجاد نشود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، علیزاده با بیان اینکه ساعت کار خطوط شبانه از ساعت ۲۲ تا ۵ بامداد است، افزود: خط یک بی آرتی که میدان آزادی و پایانۀ غرب در منتهی الیه غربی تهران را به چهارراه تهرانپارس و پایانۀ شرق در منتهی الیه شرقی تهران متصل می کند، پس از خط ۷ اتوبوس های تندرو، دیگر خط اتوبوسرانی تهران با بیشترین تعداد مسافر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد رضا مکتوبیان پاسخ

    خيلی زحمت کشیدن اتوبوس های چپ در را وارد کرده اند حتی نمی توانند اتوبوس های سه محوریت برقی خریداری کنند تا 30 سال دیگه اتوبوس های سه محوریت نمی توانند وارد کنند اتوبوس های برقی تا چند سال دیگه مشکل ایجاد می شود

  • ایران پاسخ

    آخه تاکی این همه بدون مطالعه وآینده نگری بایدملت عذاب بکشن یادمان نرفته کلی هزینه کردین دکل وکلی کابل کشیدید خیابان 17شهریورازبعثت تا میدان امام حسین اتوبوس برقی راه انداختید خداوکیلی چندماه کارکردکه جمع کردین آخه بی وجدانها این همه پول ملت الکی ب بادمیدین که چی بشه یا دوران قالیباف آمدن خیابان بستن کردن سنگ فرش آخه عقل سلیم چی میگه الان باکمال پررویی میان درچشم ملت نگاه میکنندمیگن ما کلی کارکردیم خدالعنت کنه شماهارا بااین کارکردنهایتان

  • عموستار پاسخ

    ممنون ازچپ چگونه سوارش یم.

  • عباس شیردست بهنمیری پاسخ

    با سلام
    ایا ایستگاه های شما چب دره یا راست در . مردم رو در ایسگاه ها معطل و گیج کردید

  • مهدی پاسخ

    سلام وقتتون به خیرسامانه ۱۰ایستگاه هاچپ هستندولی متاسفانه بیشتر اتوبوسهای راست درمیفرستندکه دربیشترمواقع شاهدایجادمشکل برای سوارشدن هستیم حتی به خاطرفاصله کم بین اتوبوس وگاردیل لباس مسافرین کثیف میشود