بازدید سایت : ۳۶۷۶۸
تمجید نایب رئیس مجلس از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

وزیر شدن خانم صادق هدیه ای به کل خانم های کشور است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تمجید از توانمندی و تخصص فرزانه صادق گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی ، اظهار کرد: خانم صادق قطعا وزیر موفقی خواهد بود.

وزیر شدن خانم صادق هدیه ای به کل خانم های کشور است
تین نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تمجید از توانمندی و تخصص فرزانه صادق گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی ، اظهار کرد: خانم صادق قطعا وزیر موفقی خواهد بود.

بنا به اعلام خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی با ارزیابی مثبت از معرفی وزیر خانم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، افزود: نگاه نمایندگان مجلس نسبت به معرفی یک خانم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است چراکه این وزارتخانه زیرساختی است و توانمندی بانوان را به رخ خواهد کشید.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه دولت در این زمینه انتخاب بسیار خوبی داشته است، یادآور شد: بنده با میزان توانمندی و سوابق فرزانه صادق آشنا بوده ضمن اینکه وی فرزند شهید است و سال‌ها در پست‌های مدیریتی کلان همچون معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیرکل شورای عالی مسکن و شهرسازی فعالیت داشته است.

وی افزود: خانم صادق پای کار است و برآورد بنده این است که مجلس شورای اسلامی در پیشگاه 50 درصد از جمعیت کشور به یک خانم رای خواهد داد که اعتماد عمومی نسبت به بانوان افزایش پیدا کند و همه بدانند بانوان از توانمندی لازم برای فعالیت در وزارتخانه‌های مهم و زیرساختی برخوردار هستند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما می‌توانیم به خانم صادق اعتماد کنیم و قطعا وی نماد یک وزیر موفق به‌ویژه در امور تخصصی و زیرساختی کشور خواهد بود چراکه هم مدرک تحصیلی، هم تخصص و هم مدیریتش در این حوزه قابل قبول است و مجلس نیز اداره یک وزارتخانه زیرساختی را به کل خانم‌های کشور هدیه خواهد کرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    خیلی پرتی حاجی بابایی

  • دادخواه

    امیدواریم خانم صادق مالواجرد در نصب معاونین عدیده خود به سفارشات محفلی توجه ننموده و شایستگان کنار مانده از مدیریتهای تخصصی را با توجه به مهارتها و تجربه عملی و نه مدارک تحصیلی هبه ای و کاغذی بی ارزش بدون توجه به سن نصب کند. کارنامه معاونین موجود تقریبا زیر هشت از بیست است و بجز شاید یک نفر مابقی رفوزه شده اند. بخش مسکن و شهرسازی و ساخت زیر بناها نیاز به افرادی توانمند و در راستای توسعه ملی دارد ، نه رفقای همکلاسی دانشگاهی که هرگز حتی یک پروژه را جمع ننموده اند. بخش حمل و نقل و ترابری بحرانزده و بشدت بیمار است و اگر قاریان قرآن و محفلی ها نصب شوند ، وزیر به چالش خواهد افتاد. معاونت برنامه ریزی موجود بسیار ضعیف و ناتوان و کارمندوار عمل نموده تا این بخش مهم ابتر بماند. هستند توانمندانی که به کشور باور دارند و مستقلند ، ولی به حاشیه رانده شده و همگی در بخش خصوصی فعالند یا بعضی به خدمت اروپائیان رفته که قدردان مهارت و توانمندی هایشان هستند. خانم مالواجرد باید از اینها برای اصلاح وزارت راه و شهرسازی بجای فهارس حزبی و محفلی و سفارشی وابسته سود ببرد.

  • ایرانی

    با سلام
    از اینکه بانوان واقعا توانمند هستند شکی نیست
    پیشنهادی برای خانم صادق که بایستی آمار گیری کنند ببینند چند نفر در همین ۲ سال اخیر بدلیل تنگ نظری کنار گذاشته شده اند واقعا جای تاسف دارد افراد حقوقی کنار گذاشته شده اند

  • اسماعیلی

    چرا خانم صادق مالواجرد درباره اخرین سمتش که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثره و زیر نظر بنیاد شهیده حرفی به میان نمی آورد؟! از معاونت شهرسازی برکنار شده، نشده ، بذرپاش یه حکم الکی مشاور براش زده بعد دوره افتاد و لابی کرد و قاضی زاده هاشمی معاون پایدارچی رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور و نامزد پوششی ریاست جمهوری، مدیرعامل با سواد قبلی رو کنار گذاشت و این سندرم پست بیقرار یعنی خانم صادق مالواجرد رو به مدیرعاملی منصوب کرده.
    بنویسید فرزانه صادق مالواجرد بخوانید دست نشانده و عروسک خیمه شب بازی سیاست های پیروز حناچی

  • ناشناس

    مگر وزارت مسخره بازی که هدیه اش میدید