◄ قدردانی از بازگشت سنت پاسخگویی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی
روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در دوره وزارت خانم دکتر صادق، بلافاصله بعد از انتصاب خانم وزیری، تغییر رویکرد خود نسبت به رسانه ها را به شکل عملی آغاز کرده و پاسخگویی و تعامل و صدور جوابیه های مستدل، جای رویکردهای ناصواب قبل را گرفته است.
به عنوان فردی که بخش مهمی از دوران حرفه ای خود را در حوزه روابط عمومی سپری کرده است به خوبی با مشکلات و چالش های این بخش آشنا هستم و نیک می دانم انجام درست وظایف روابط عمومی در کشور ما کاری تخصصی، دشوار، شبانه روزی و پرزحمت و سراسر اضطراب است.
در کسوت مدیر مسئول یک رسانه تخصصی حوزه حمل و نقل نیز با روابط عمومی های بسیاری از سازمان ها و ارگان ها سر وکار داشته و دارم و تجربیات ناخوشایندی از روابط عمومی های فاقد تخصص و تجربه، منفعل، بی سلیقه، بی برنامه، درگیر روزمره گی، ناتوان از برقراری تعامل مثبت و سازنده با رسانه ها و حتی دارای خصلت ناپسند تقابل، تهدید و شکایت به جای پاسخگویی و شفاف سازی را در کارنامه خود دارم.
با چنین سوابقی بر خود فرض دانستم از تغییر رویکرد روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در دوره وزارت خانم دکتر صادق و در پیش گرفتن مسیر ثواب و اصولی پاسخگویی در این مجموعه تقدیر کنم.
خوشبختانه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در دوره وزیر جدید با انتصاب سرکار خانم نسرین وزیری که خود از اهالی نام آشنای رسانه و روزنامه نگاری مجرب است تغییر رویکرد خود نسبت به رسانه ها را به شکل عملی آغاز کرده و لغو شکایات، پاسخگویی، تعامل و صدور جوابیه های مستدل و محترمانه، جای رویکردهای ناصواب قبل را گرفته است.
ضمن اظهار امتنان مجدد از سرکار خانم وزیری مدیر محترم روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، یادآور می شوم تداوم این رویه، به احیای رابطه سازنده بین رسانه ها، خصوصا رسانه های تخصصی و روابط عمومی وزارتخانه می انجامد و وفاق، شفافیت و اطلاع رسانی صادقانه مدنظر رئیس جمهور و وزیر محترم به مخاطبان و مردم را به ارمغان می آورد.
انتهای پیام
می توان این حرکت را به فال نیک و در جهت ارتقای هرچه بیشتر اهداف وزارت راه در نظر گرفت.
خانم صادق، خانم وزیری بدانید که دکتر پزشکیان با هدف تغییر ریل اساسی در حوزه مبارزه با فساد و گشایش اقتصادی به میدان آمده است که این کار بزرگ روابط عمومی همان رویکرد مبارزه با فساد می باشد. خیلی ممنون