بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

بهره برداری از ۱۵ کیلومتر بزرگراه بین المللی نقده-پیرانشهر

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه بزرگراه بین المللی نقده_پیرانشهر با ۳۳ کیلومتر طول کل مسیر، پیشرفت بالای ۵۰ درصدی دارد و حدود ۱۵ کیلومتر آن زیربارترافیک رفته است.

بهره برداری از ۱۵ کیلومتر بزرگراه بین المللی نقده-پیرانشهر
تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه بزرگراه بین المللی نقده پیرانشهر با ۳۳ کیلومتر طول کل مسیر، پیشرفت بالای ۵۰ درصدی دارد و حدود ۱۵ کیلومتر آن زیربارترافیک رفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل ایسنا، رسول عطائی 16 خرداد ماه در بازدید از طرح راهسازی منتهی به پایانه مرزی تمرچین در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر ۱۰ کیلومتر بوده که با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای تعریض و بهسازی محور، حدود ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این قطعه در دست اجراست و حدود ۵ کیلومتر آن پیش از این زیربارترافیک رفته است و تا اربعین امسال ۴ کیلومتر دیگر از این قطعه زیربارترافیک خواهد رفت.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اجرای عملیات در بزرگراه نقده-پیرانشهر در راستای تسهیل تردد حمل ونقل در این مسیر و سهولت تردد زائران اربعین انجام می گیرد تا شاهد کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده ای باشیم. 

وی بیان کرد: مساله مورد توجه روستای گارنا نیز توجه به ایمن سازی برای تردد اهالی بود که با هماهنگی صورت گرفته این مشکل رفع و ایمن سازی مسیر ورودی روستای گارنا انجام شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر با ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده، ۲۴ کیلومتر طول دارد و حدود ۱۰ کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است و تا اربعین ۷ کیلومتر دیگر از قطعه دوم آماده بهره برداری می شود. 

عطائی افزود: طرح ساماندهی ۲.۵ کیلومتر از ورودی پیرانشهر از سمت نقده نیز پیش از این انجام شده و برای اجرای این طرح نیز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابراهیم تقی زاده

    باعرض سلام خدمت مدیرکل محترم اداره راه و مسکن استان آذربایجان غربی وخسته نباشید به عوامل وپیمانکاران محترم واقعآ دستمریزاد میگم به همشون لازم دانستم به نقطه ای اشاره داشته باشم که این مسیرتعدادسرعتگیربسیارزیادوبدون کارشناسی ایجادشده وبه کامیونهای حامل بارآسیب جدی وازطرفی استهلاک فراوانی داردخواهشمندیم جهت جمع آوری سرعتگیرهااقدامات لازم صورت پذیرد.