بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

پیشرفت قابل توجه آزادراه مراغه - هشترود

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم آزادراه مراغه - هشترود در تسهیل تردد مردم منطقه و کاهش آمار تصادفات رانندگی گفت: این طرح زیرساختی پیشرفت خوبی دارد.

پیشرفت قابل توجه آزادراه مراغه - هشترود
تین نیوز

تراب محمدی در بازدید از آزادراه مراغه - هشترود با تاکید بر اینکه پروژه باید با زمان بندی پیش برود، افزود: احداث کیلومتر ۱۳ این آزادراه از سمت مراغه تا شهر نظرکهریزی هشترود و اتصال این قطعه از دو طرف به جاده قدیم در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدی گفت: پروژه از لحاظ تولید و جاگذاری نیوجرسی کمی از زمانبندی عقب است و در مورد بهره برداری از این ۲۹ کیلومتر هم به زودی یک جلسه در استانداری برگزار می شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح به خوبی پیش می رود و قطعه اول آزادراه از مراغه تا نظرکهیریزی تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی اضافه کرد: آسفالت ریزی بخش زیادی از مسیر انجام شده و جدا کننده ها نیز در حال تولید وجاگذاری در مسیر است و تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

سرپرست استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اتمام هر چه سریعتر پروژه گفت: آزاد راه مراغه-هشترود از مطالبات جدی مردم است، بنابراین سرعت بخشی به اجرای پروژه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز به جابجایی تاسیسات گاز، برق و آب حتما با استانداری هماهنگی های لازم انجام شود تا اجرای پروژه مشمول مرور زمان نشود.

جبارعلی ذاکر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این بازدید بیان کرد: روسازی لایه دوم ۲۹ کیلومتر این آزادراه از کیلومتر ۱۳ تا ۴۲ به اتمام رسیده و ایمن سازی و جاگذاری نیوجرسی ها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اتصال این ۲۹ کیلومتر به جاده قدیم در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: تملک اراضی کمی زمانبر شد و به نظر می رسد بهره برداری از این مسیر ۲۹ کیلومتری طبق ضرب الاجل قبلی به تلاش مضاعف نیاز دارد.

وی افزود: با توجه به روند رو به پیشرفتی که این پروژه در زمان حاضر دارد، به زودی شاهد بهره برداری از ۲۹ کیلومتر هدفگذاری شده خواهیم بود.

ذاکر ادامه داد: بیشترین سوانح در مسیر ۲۹ کیلومتری از جاده قدیم روی می دهد و با بهره برداری از مسیر هدفگذاری آزادراه مراغه-هشترود، مشکلات کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.