بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

زیرگذر جنوبی صاحب الامر تبریز جداره سازی می شود

به منظور رفع نازیبایی های شهری و ایجاد چشم انداز زیبا، شهرداری منطقه ۸ تبریز نسبت به جداره سازی زیرگذر جنوبی صاحب الامر اقدام می کند.

زیرگذر جنوبی صاحب الامر تبریز جداره سازی می شود
تین نیوز

شهردار منطقه ۸ تبریز گفت: به منظور رفع نازیبایی های شهری و ایجاد چشم انداز زیبا، شهرداری این منطقه نسبت به جداره سازی زیرگذر جنوبی صاحب الامر اقدام می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسین منیری فر اظهار کرد: جداره سازی زیرگذر جنوبی صاحب الامر در راستای زیباسازی محیطی و به منظور ایجاد چشم انداز بصری زیبا و منحصربه فرد توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز در حال طراحی است که با اجرای آن شاهد ایجاد منظره زیبا، در داخل این زیرگذر خواهیم بود.

منیری فر هدف از اجرای این طرح را به وجود آوردن فضایی متفاوت و خلق زیبایی عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه ۸ در کنار نورپردازی دیواره های زیر گذر صاحب الامر، امسال طرح جداره سازی زیرگذر صاحب الامر را اجرایی خواهد کرد تا نازیبایی های موجود در داخل این زیر گذر را حذف و جداره های همگون با بافت تاریخی فرهنگی تبریز در آن ایجاد کند.

وی ادامه داد: زیرگذر صاحب الامر جنوبی به طول دو کیلومتر طولانی ترین زیرگذر شهری تبریز است که از تقاطع فلسطین آغاز شده و تا تقاطع بهشتی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.