بازدید سایت : ۴۶۸۸۳

عبور دستگاه حفاری تونل شرقی خط ۲ متروی تبریز از زیر پل چهارراه عباسی

رسیدن دستگاه حفاری به چهارراه عباسی، از عملیات دقیق مهندسی برای عبور TBM از بافت فرسوده منطقه با حساسیت و پیچیدگی خاص خود از زیر پل چهارراه عباسی

عبور دستگاه حفاری تونل شرقی خط ۲ متروی تبریز از زیر پل چهارراه عباسی
تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به رسیدن دستگاه حفاری به چهارراه عباسی، از عملیات دقیق مهندسی برای عبور TBM از بافت فرسوده منطقه با حساسیت و پیچیدگی خاص خود از زیر پل چهارراه عباسی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، یعقوب وحیدکیا با اشاره به رسیدن دستگاه حفاری به چهارراه عباسی، اظهار کرد: عملیات دقیق مهندسی برای عبور TBM از بافت فرسوده منطقه با حساسیت و پیچیدگی خاص خود، از زیر پل چهارراه عباسی انجام می شود.

وحیدکیا با اشاره به پایش شبانه روزی سطح خیابان عباسی و عملیات پیچیده مهندسی در عمق ۲۵ متری تبریز افزود: در حال حاضر نزدیک ۴۰۰ نفر در سه شیفت کاری به صورت مستمر عملیات حفاری و ملزومات آن را پیش می برند.

وی به اتمام عملیات حفاری فاز اول خط ۲ به طول ۱۰ کیلومتر از قراملک تا دانشسرا اشاره و خاطرنشان کرد: فاز دوم این خط نیز با ۷/۵ کیلومتر، در حال حاضر ۵۱۰۰ متر حفاری آن به اتمام رسیده و از ایستگاه ۱۶ واقع در شهرک باغمیشه جنب بازار ماهی تا چهارراه عباسی پیش رفته است. ادامه مسیر باقیمانده حفاری با ۲۴۰۰ متر نیز طبق زمانبندی لازم در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال انجام است. تا ان شاالله دستگاه TBM در زمان مقرر از ایستگاه ۸، مقابل استانداری خارج شود.

به گزارش ایمنا، خط دو متروی تبریز با ۲۲/۴ کیلومتر در حال حاضر طولانی ترین کریدور متروی تبریز تلقی می شود که با همت مدیریت شهری، تلاش مجموعه سازمانی و فعالیت های مستمر و بدون وقفه پیمانکاران، از مجموع ۱۷/۵ کیلومتر مسیر حفاری ۱۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.