بازدید سایت : ۴۴۳۴۶

فعالیت پارکبان ها در تبریز از امروز غیرقانونی است

با توجه به اتمام قرارداد شرکت پارک حاشیه ای و حذف پارکبان ها از معابر شهر، هرگونه فعالیت پارکبانی غیرقانونی است و مردم نباید به این افراد پولی پرداخت کنند.

فعالیت پارکبان ها در تبریز از امروز غیرقانونی است
تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت پارک حاشیه ای و حذف پارکبان ها از معابر شهر، هرگونه فعالیت پارکبانی غیرقانونی است و مردم نباید به این افراد پولی پرداخت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محبوب عبدالله پور در این باره اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه «تبریز پارک» مبتنی بر سیستم خوداظهاری پارک حاشیه ای و حذف پارکبانان از معابر شهری، فعالیت پارکبانی غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود.  مردم در صورت دیدن فعالیت این افراد، مراتب را به پلیس ۱۱۰  یا سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز اطلاع دهند.  

عبدالله پور بیان کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی شورا و نارضایتی شهروندان از عملکرد شرکت پارک حاشیه ای، شهرداری تبریز در این حوزه ارائه خدمات می کند و شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن تبریز، اقدام به ثبت نام در این سامانه کنند.  

وی با اشاره به نحوه عملکرد سیستم جدید پارک حاشیه ای، ادامه داد: شهروندانی که قصد پارک خودرو در معابر تعیین شده توسط شورای اسلامی شهر را دارند، با مراجعه به سامانه tabrizapp.ir و ثبت نام در آن، ضمن برخورداری از ۱۵ روز اشتراک رایگان و تسویه حساب با شرکت قبلی، اقدام به تعیین محل پارک خودروی خود کنند.  

وی اظهار کرد: از ۲۰ مرداد ماه فعالیت پارکبان ها وجاهت قانونی ندارد و از شهروندان تقاضا داریم ضمن اقدام از طریق سامانه جدید پارک حاشیه ای و سیستم خوداظهاری، هیچ گونه تعامل مالی با پارکبان ها نداشته باشند.  

عبدالله پور با اشاره به نحوه کنترل سیستم جدید پارک حاشیه ای نیز گفت: کنترل این سیستم نامحسوس و به صورت مشترک توسط پلیس راهور و شهرداری تبریز انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.