بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز هفته دولت به بهره برداری می رسد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از ۴۱ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه در مناطق دهگانه این شهر به بهره برداری می رسد.

۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز هفته دولت به بهره برداری می رسد
تین نیوز

شهردار تبریز گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از ۴۱ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه در مناطق دهگانه این شهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، یعقوب هوشیار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها از جمله شامل ساخت ۱۳ سالن چند منظوره ورزشی، ساخت و توسعه ۱۲ پارک و بوستان محله ای و منطقه ای، هشت طرح فرهنگی و دوستدار کودک شامل سالن های مادر و کودک و کافه کتاب، اجرای ۲ پیاده راه و ۲ تقاطع غیرهمسطح است.

هوشیار اظهار کرد: به همین مناسبت آسفالت ریزی ۴۷ خیابان اصلی شهر، طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با خرید تاکسی و اتوبوس های جدید، ساخت کارخانه جدید آسفالت ۱۶۰ تنی شهرداری تبریز، توسعه شبکه فیبر نوری به طول ۷۰ کیلومتر، تملک و مسیرگشایی های مختلف، زیباسازی و نصب نماد و مبلمان های شهری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تداوم اجرای چنین طرح هایی تا پایان سال، گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، عملیات اجرایی دهها پروژه عمرانی و خدماتی نیز در این شهر آغاز می شود.

هوشیار، ادامه داد: این پروژه ها شامل ۱۸ طرح در حوزه های مختلف اعم از قرارگاه مسکن، سه سالن ورزشی، سه پیاده راه و سنگفرش، سه پارک و بوستان است که با اعتبار بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

وی یادآور شد: شهرداری تبریز امسال ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه تدوین و در دستور کار خود قرار داده است که از این میزان ۲۴۰ هزار میلیارد ریال مربوط به حوزه عمرانی است.

کلانشهر ۲ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری و سازمان های تابعه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.