بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

اختصاص کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی برای بازگشت زائران

برای خدمات رسانی به این افراد؛ کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان برای بازگشت زائران حسینی اختصاص می یابد.

اختصاص کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی برای بازگشت زائران
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به گرمای هوا و ازدحام زائران حسینی برای بازگشت به شهرهای خود، گفت: برای خدمات رسانی به این افراد، از روز پنجشنبه یکم تا سه شنبه ششم شهریور کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان برای بازگشت زائران حسینی اختصاص می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، اورجعلی علیزاده با عذرخواهی و تشکر از همکاری مردم و مسافران درون استانی و برون استانی، از آنان خواست در این بازه زمانی از مراجعه به پایانه های مسافری استان به ویژه پایانه مسافری مرکزی تبریز خودداری کنند و در صورت ضرورت برای سفر، از خودروهای شخصی استفاده کنند.

علیزاده با بیان اینکه این اقدام در راستای عمل به مصوبه ستاد اربعین استان انجام می شود، اظهار کرد: این تصمیم به علت حجم بالای حضور زائران در راهپیمایی اربعین حسینی و لزوم خدمات رسانی به آن ها اتخاذ شده است.

وی با اظهار امیدواری برای بازگشت ایمن و بدون مشکل زائران حسینی به استان با تامین ناوگان عمومی مسافر مورد نیاز آنان، گفت: هم استانی ها و زائران حسینی، بازگشت از مراسم اربعین را به روز آخر موکول نکنند.

علیزاده، ادامه داد: از آغاز اعزام زائران حسینی از ۱۶ تا ۳۰ مرداد، حدود ۱۸ هزار زائر با ۷۲۵ سرویس اتوبوس به مرزهای خروجی غربی از جمله مهران جابجا شده اند.

وی با اشاره به ادامه حضور اتوبوس ها در مرز برای بازگرداندن مسافران تا چند روز بعد از اربعین، یادآور شد: تا زمانی که زائران اعلامی ما در مرز حضور داشته باشند، روند بازگرداندن آن ها هم ادامه خواهد داشت و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

علیزاده، افزود: زائران حسینی ضمن حفظ آرامش، هرگونه نارسایی احتمالی را با شماره تلفن ۱۴۱ یا عوامل اداره کل راهداری که در پایانه ها و مرکز مدیریت راه ها مستقر هستند، در جریان بگذارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.