بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

بررسی ایمن سازی مسیر بی آرتی تبریز در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک

ششمین جلسه کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز ۵ مهر در ساختمان شورا برگزار شد.

بررسی ایمن سازی مسیر بی آرتی تبریز در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک
تین نیوز |

در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز آخرین اقدامات شهرداری مناطق در خصوص ایمن سازی مسیر بی آرتی با حضور پلیس راهور شهرستان تبریز بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، موضوع ایمن سازی مسیر بی آر تی و آخرین اقدامات شهرداری مناطق مرتبط در همین رابطه با حضور پلیس راهور شهرستان تبریز و معاونین حمل ونقل مناطق و نیز گزارش اقدامات شهرداری از سازماندهی ایستگاه های اتوبوس مورد بررسی گرفت.

روح الله رشیدی ، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، با اشاره به تکالیف قبلی کمیسیون در خصوص ایمن سازی مسیر بی آر تی گفت: ایمن سازی این مسیر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است که در این راستا باید اقدامات لازم صورت گیرد.

احد صادقی ، دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، در رابطه با پیشنهاد ایجاد راه بندان برای جلوگیری از ورود موتورسواران به مسیر بی آرتی گفت: باید برای ایجاد این راهبندان تمام جوانب را در نظر گرفت و بدانیم این راهبندان ها کجا ایجاد خواهد شد و در صورت عدم امکان ایجاد چه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به پیوست فرهنگی و اجتماعی این پیشنهاد گفت: برای افزایش ایمنی باید آرامش مردم را نیز در نظر داشته باشیم و برای ایجاد تک به تک راهبندان ها بررسی لازم را انجام بدهیم.

در پایان این دستور جلسه مقرر شد موارد و پیشنهادات مطرح شده در این جلسه از جمله ایجاد راهبندان برای عدم ورود موتورسواران به خط ویژه بی آر تی، رسیدگی به وضعیت روشنایی و همچنین تغییر میله های جدا کننده این خط به معاونت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز ابلاغ شود.

در ادامه این جلسه عملکرد عمرانی شهرداری منطقه سه مطابق بودجه تملک دارایی های سرمایه ای - مالی مصوب سال ۱۴۰۳ (گزارش کمی و کیفی واگذاری ها، آخرین وضعیت پروژه های شاخص، مسیرگشایی ها، آسفالت، تعهدات به سایر مناطق و سازمان ها) با حضور شهردار محترم منطقه ۳ کلانشهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

فریدون بابایی اقدم ، عضو کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک با اشاره به حضور نخستین بانوی معاون فنی و عمرانی در شهرداری منطقه ۳ گفت: تاکنون در شهرداری از ظرفیت و تخصص بانوان در حوزه عمرانی و طراحی شهری استفاده نشده است و این موضوع با توجه به فعالیت های طاقت فرسا پروژه های عمرانی تحسین برانگیز است.

وی ادامه داد: فضای عمرانی شهر ما خیلی مردانه بود، از بابت ظهور یک مدیر بانو در معاونت عمرانی بسیار خشنود هستیم. امیدواریم شاهد ادامه این روند و حضور بانوان در معاونت های عمرانی باشیم چرا که بانوان در طراحی، زیباسازی و توجه به جزئیات از استعداد و توانمندی ذاتی برخوردارند.

بابایی اقدم با تاکید بر نظام ویژه در پروژه های عمرانی شهرداری گفت: پیشنهاد می شود که کمیته کارشناسی کمیسیون قبل از شروع فاز عملیاتی احداث پروژه ها در مناطق مختلف شهرداری، ارزیابی از آن ها کرده و به کمیسیون ارائه کند.

یاسین بجانی ، نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک گفت: حضور موتورسوان در محوطه داخلی پارک باعث گلایه شهروندان است که تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود موتور سوارها به فضای پارک اندیشیده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.