بازدید سایت : ۴۱۱۲۰

فعالیت سه هزار دستگاه خودرو در بخش حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی

حدود سه هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در بخش حمل و نقل عمومی در استان کار جابجایی مسافران را عهده دار هستند.

فعالیت سه هزار دستگاه خودرو در بخش حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: حدود سه هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در بخش حمل و نقل عمومی در استان کار جابجایی مسافران را عهده دار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایرج دست نشان با اشاره به جابجایی بیش از ۳۴۹هزار مسافر در تیرماه امسال توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان، افزود: جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۴۳ هزار و ۶۱۸ سفر صورت گرفته است که نسبت به مدت زمان سال گذشته نزدیک به ۲۲درصد کاهش دارد.

دست نشان با اشاره به فعالیت ۱۳۴ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری در آذربایجان غربی، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹۷ دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه مینی بوس و هزار و ۴۹۳دستگاه سواری با سه هزار و ۴۲۵ راننده دارای کارت هوشمند فعال، تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

وی با اشاره به مزایای استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی، اظهار کرد: استفاده از این ناوگان علاوه بر کاهش ترافیک، کاهش هزینه های حمل و نقل، کاهش آلودگی هوا، موجب اشتغال و توسعه پایدار می شود.‍

وی با اشاره به اختصاص ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی گفت: اجرای ۱۵۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان در سالجاری محقق شده است.

دست نشان افزود: بر این اساس عملیات لکه گیری و روکش در ۳۹.۵ کیلومتر در راه های اصلی، ۵۰.۵ کیلومتر در راههای فرعی و ۶۰.۱ کیلومتر در راه های روستایی اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.