بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ درخواست یک راننده: ایمن سازی گاردهای جلوی کامیون های بنز قدیمی

یک راننده کامیون عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، از رانندگان و مالکان کامیون های بنز قدیمی درخواست کرد نسبت به ایمن سازی گاردهای جلوی این خودرو اقدام کنند.

تین نیوز |

یک راننده کامیون عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، از رانندگان و مالکان کامیون های بنز قدیمی درخواست کرد نسبت به ایمن سازی گاردهای جلوی این خودرو اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی گفت: کامیون های بنز جدید ایران خودرو دیزل با گارد و سپرهای ایمن  تولید شده اند اما متاسفانه کامیون های قدیمی تولیدی این شرکت با ارتفاع زیاد از سطح جاده و سپر غیر استاندارد اینک در جاده ها در حال تردد هستند.

وی عنوان کرد: لازم است مالکان یا رانندگان این برند کامیون، هر چه زودتر نسبت به ایمن سازی گاردهای جلوی این کامیون ها  اقدام کنند.

او افزود: همچنین لازم است مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین کشور، سازمان استاندارد کشور، پلیس راهور، اداره ایمنی ترافیک سازمان راهداری تعامل و همکاری برای رفع این مورد مهم همکاری داشته باشند. 

اتحادی تاکید کرد: ارتفاع زیاد این برند کامیون با سطح جاده ، به دلیل  استفاده از لاستیک های بزرگ 12×24 و گارد غیر استاندارد، تلفات و خسارت را در حوادث رانندگی به خصوص تصادف با سواری، افزایش داده است.

وی ادامه داد: از سازمان استاندارد کشور و اداره ایمنی ترافیک سازمان راهداری تقاضا می شود با اطلاع رسانی به مالکان و رانندگان این گونه کامیون ها، آنان را نسبت به ایمن سازی و نصب سپرهای استاندارد که با ارتفاع  حدود 40 سانتیمتر از سطح آسفالت آگاه کرده تا نسبت به رفع این معضل اقدام نمایند.

تصادف  
کامیون بنز1 
کامیون بنز 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد پاسخ

    مزرعه داران بسیار زیادی داریم که برای بارگیری محصولات خود از باب کاهش زمان و هزینه ها و صدمات ناشی از جابجایی و دست به دست شدن محصولات ,,, کامیون رو مستقیم وارد اراضی کشاورزی خود میکنند ,,, از این جهت فقط بنز هست که با اون چرخ بزرگ 24 و ارتفاع مناسبی که داره , توانایی حرکت از بین شخم ها و پستی بلندی های زمین زراعی با 10 تن تره بار رو داره . در سایر موارد مانند فصل برداشت ذرت و علوفه هم لازمه کار , حرکت هم زمان کامیون با کمباین در اراضی هست که باز از این جهت بنز به لحاظ ارتفاعی که داره حرف اول رو میزنه .