بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین

از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان خواستار نظارت میدانی و برخورد لازم با گرانفروشی قطعات  و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران وسائط نقلیه سنگین شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سوم اردیبهشت ماه حسین عبدالهی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان به رئیس اتحادیه خدمات فنی و تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین ارسال کرده، آمده است: پیرو گزارش های متعدد رانندگان و کامیونداران مبنی بر گرانفروشی قطعات و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان و عدم رعایت نرخ نامه های ابلاغی آن اتحادیه، خواهشمندیم ضمن نظارت میدانی و برخورد لازم با متخلفان، دستور فرمایید نرخ مصوب اتحادیه در کلیه تعمیرگاه ها و همچنین نمایندگی های مجاز خودروهای دیزلی به نحوی که قابل رویت باشد، الصاق گردد.جهت اطلاع از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

نامه انجمن صنفی رانندگان کامیون

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدرضا

    باسلام و احترام
    بنده بعنوان یک عضو کوچک در ناوگان حمل تره بار کشور
    چرا اتحادیه به فکر راننده نیست
    ما رانندگان تره بارکش از سمت جیرفت و رودان به تهران هستیم
    چرا شما فکری برای کرایه تره بار یک شبه به مقصد تهران نیستید
    چرا میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و حجره داره هر جور که دلشان بخواهد با راننده رفتار می‌کنند وکسی پاسخگو نیست چرا برای دیر رسیدن راننده باید فوش وکتک بخورد ودر آخر هم یک نیروی کارگر افغانی بیادو گردن بگیرد و راننده را به قصد مرگ کتک بزنند به دستور حجره دار شما مگه انجمن حمایت از راننده نیستید راننده ای که 24ساعت وقت دار از بندر عباس خودش به تهران برساند که امکان خرابی خودرو رد شدن ایکس ری صف های طولانی مرصاد و باز کردن وتخلیه بار توسط مأموران شهید مدنی چگونه سروقت به میدان برسه و زمانی می‌رسد باید کتک وفوش های ناسزا بشنود وبخورد شما چه جور انجمنی هستید که نمیتوانید از حق راننده تون دفاع کنید چند نفر باید در میدان تره بار تهران بمیرند تاشما کاری کنید هماگونه که اتحادیه تره بار تهران پشت حجره دارش هست شماهم پشت راننده تون باشید
    وسلام