بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ انتقاد رانندگان کامیون از دخالت فرمانداری ها در تعیین نرخ کرایه حمل کالا

فعالان بخش حمل و نقل جاده ای با انتقاد از دخالت ارگان های سیاسی در تعیین کرایه حمل کالا از ورود برخی فرمانداری های شهرستان های مختلف به تعیین نرخ کرایه خبر دادند.

انتقاد رانندگان کامیون از دخالت فرمانداری ها در تعیین نرخ کرایه حمل کالا
تین نیوز

فعالان بخش حمل و نقل جاده ای با انتقاد از دخالت ارگان های سیاسی در تعیین کرایه حمل کالا از ورود برخی فرمانداری های شهرستان های مختلف به تعیین نرخ کرایه خبر داده و پرسیده اند: حمل و نقل جاده ای چه تعداد تصمیم گیرنده دارد ؟!

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان کامیون و فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای در این زمینه با انتشار تصویر دستور العمل یک نهاد سیاسی در یکی از شهرستان ها در مورد کرایه حمل کالا ، خطاب به متولیان امر گفت: لطفا تکلیف نرخ مصوب کرایه های حمل ناوگان عمومی را مشخص کنید.

خداداد بکرانی رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان کامیون فلاورجان افزود: چرا و به چه دلیل نهادها و دستگاه های مختلف دولتی برخی استان ها و شهرستان ها  نرخ های مصوب  ستاد مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که ساعت ها جلسه کاری در خصوص بروز رسانی آن وقت صرف و از بیت المال هزینه شده است را تحت الشعاع خود قرار می دهند ؟!

وی تاکید کرد: لطفا تکلیف این چند نرخی بودن و تاثیرات منطقه ای نهادها از بیرون از حمل و نقل بر کرایه های مصوب برخی استان ها و شهرستان ها همچون خاک معدنی و کلینگر کارخانه سیمان  بیجار در استان کردستان را مشخص کنید.

نامه فرمانداری در مورد کرایه کامیون

نامه فرمانداری در مورد کرایه حمل کالا

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.