بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ رگبار و رعد و برق در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر

بارش باران در برخی از محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان

رگبار و رعد و برق در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر
تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، خبر داد.

به گزارش تین  نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز برای استان های واقع در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، رگبار، رعدوبرق، افزایش ابر و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.

نقشینه ادامه داد: امروز برای برخی مناطق غرب به ویژه ارتفاعات و مناطق شمالی و شمال شرق، بارش پراکنده و احتمال رعدوبرق وجود دارد. فردا به طور گسترده تری برای شمال غرب، غرب و استان های ساحلی دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز شامل استان های قزوین، البرز، تهران، مناطقی از شمال شرق، شمال خوزستان، غرب و شمال اصفهان، استان مرکزی و قم، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

به گفته وی، چهارشنبه نیز ضمن تشدید سامانه بارشی، گستره سامانه بارشی به البرز شرقی و استان های سمنان و مناطقی از شرق کشیده می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: پنجشنبه و جمعه سامانه بارشی در نوار شمالی، شمال غرب و ارتفاعات و دامنه های البرز فعال خواهد بود. در سه روز آینده در شمال شرق و شرق، برخی ساعات وزش باد شدید می شود به ویژه منطقه زابل، وزش باد و گردوخاک دارند.

نقشینه ادامه داد: دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است. دریای خزر تا پایان هفته مواج است.

وی گفت: آسمان تهران امشب ابری، با رگبارهای پراکنده و گاهی با وزش باد شدید همراه است. بیشینه دمای پایتخت امروز و فردا ۲۷ درجه است و کمینه دما ۱۸ درجه پیش بینی شده است.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان خبر داد.

برقی وضعیت تردد در محورهای برون شهری را تشریح کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت) روان و بدون مداخلات جوی است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین کرج تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، آزادراه ساوه تهران محدوده دهشاد و در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع، سنگین گزارش شده است.

برقی از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان خبر داد.

به گفته وی، محورهای هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد دربید، رباط پشت بادام بیاضه، محور درگز کلات، سبزوار روداب، مزداوند صالح آباد و پونل خلخال مسدود است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.