بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ ادارات کدام استان‌ ها فردا پنجشنبه تعطیل است؟

گرمای بی سابقه هوا ادارات تعدادی از استان های کشور را فردا پنجشنبه چهارم مرداد به تعطیلی کشاند.

ادارات کدام استان‌ ها فردا پنجشنبه تعطیل است؟
تین نیوز

گرمای بی سابقه هوا ادارات تعدادی از استان های کشور را فردا پنجشنبه چهارم مرداد به تعطیلی کشاند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، با توجه به افزایش روز به روز درجه گرمای هوا در بسیاری از نقاط کشور، به منظور کنترل ناترازی انرژی، مدیریت مصرف، جلوگیری از قطعی گسترده برق و گرمازدگی، ادارات بعضی استان ها فردا پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل شد.

ادارات کرمان تعطیل شدند

بنا به اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، تمام دستگاه های اجرایی استان روز پنج شنبه چهارم مرداد تعطیل خواهند بود.

تعطیلی ادارات چهارمحال و بختیاری فردا پنجشنبه ۴ مرداد

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، به دلیل گرمای هوا و پیشنهاد مدیریت بحران استانداری، کلیه ادارات استان چهارمحال بختیاری برای فردا پنج شنبه چهارم مردادماه جاری تعطیل است، لازم به ذکر است که ادارات امدادرسان، مجموعه های درمانی و انتظامی مشمول این تعطیلی نیستند.

تعطیلی ادارات لرستان در روزهای پنجشنبه تا ۱۵ شهریور

ادارات لرستان در روزهای پنجشنبه تا پانزدهم شهریور امسال تعطیل هستند و فعالیت کارکنان ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و شرکت های بیمه ای لرستان روزهای پنجشنبه از چهارم مردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ تعطیل شد و به صورت دورکاری خواهد بود.

فعالیت دستگاه های خدمت رسان شامل دستگاه های عملیاتی، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای دارای نوبت کاری، شعب منتخب بانک های عامل، مراکز و بخش های درمانی بیمارستان ها طبق روال گذشته ادامه دارد و مشمول مصوبه جدید برای تغییر ساعت کاری در روزهای پنجشنبه نیست.

کاهش ساعت کاری دستگاه های دولتی مازندران تنها برای امروز

معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: به منظور مدیریت در حفظ پایداری شبکه توزیع برق استان امروز تمامی دستگاه های دولتی مازندران دو ساعت زودتر تعطیل شدند.

جزئیات فعالیت ادارات آذربایجان شرقی فردا؛ پنجشنبه ۴ مرداد

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف انرژی و در اجرای پیشنهاد کارگروه انرژی استان و موافقت سرپرست استانداری، فعالیت ادارات استان در روز پنجشنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

جزئیات تعطیلی ادارات اصفهان پنجشنبه ۴ مرداد

با توجه به ورود توده هوای گرم کم سابقه و نیز افزایش غلظت آلاینده های جوی ناشی از گردوغبار، ادارات و دستگاه های اجرایی استان پنجشنبه، چهارم مرداد تعطیل خواهد بود، دستگاه های خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی استان در این ایام خدمت رسانی خواهند داشت.

تعطیلی ادارات و بانک های استان مرکزی در روز پنجشنبه ۴ مرداد

به دلیل گرمای بی سابقه هوا و در راستای مدیریت مصرف برق پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل شد، شعب مرکزی یا منتخب بانک ها و بیمه های استان در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۱ صبح فعال است.

ادارات کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل است

کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام تغییر ساعات کار ادارات کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری به استثنای دستگاه های خدمات رسان، روزهای پنجشنبه چهارم و یازدهم مرداد ۱۴۰۳ ادارات این استان تعطیل اعلام شد.

تعطیلی پنجشنبه ها در استان یزد تا نیمه شهریور

کاهش ساعت کاری ادارات استان یزد در یک بازه زمان ده روزه ساعت کاری ادارات استان یزد تا چهارشنبه دهم مرداد از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۱:۰۰ تعیین شد و تا نیمه شهریورماه پنجشنبه ها در استان یزد تعطیل است.

ادارات قم فردا پنجشنبه تعطیل است

گرمای بی سابقه در قم موجب اعلام تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه این هفته از سوی استانداری شد.

ادارات البرز نیمه تعطیل شد

بنا بر تصمیم استانداری البرز، ادارات استان فردا پنجشنبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۰:۰۰ دایر خواهد بود.

بانک های خوزستان فردا پنجشنبه تعطیل شد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خوزستان گفت: تمام شعب بانک های دولتی استان فردا پنجشنبه چهارم مردادماه به دلیل شدت گرما تعطیل شد.

اسماعیل یوسفی در یک گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر استقرار موج هوای گرم بر استان و افزایش دما و صرفه جویی در مصرف برق تمامی شعب بانک های دولتی استان تعطیل شد.

وی افزود: تعطیلی بانک ها با موافقت استاندار خوزستان و ستاد بانک های دولتی استان انجام شده است.

کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه

اداره کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: بدنبال افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران امروز /چهارشنبه سوم مرداد/ از ساعت ۱۲ و فردا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تعطیل است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران روز چهارشنبه گفت: این تصمیم بخاطر افزایش ناگهانی دمای هوا و با توجه به پیش بینی ها مبنی بر تداوم گرما و خطرات ناشی از از اشعه های مضر اتخاذ شده شامل همه دستگاه های اجرایی استان تهران است و شامل بانک ها، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و بهداشتی و درمانی نمی شود.

محمد صائبی افزود: به موجب این تصمیم، ادارات دولتی استان تهران امروز چهارشنبه سوم مردادماه ساعت ۱۲ و فردا پنجشنبه چهارم مرداد ساعت ۱۱ به کار خود پایان خواهند داد.

وی ادامه داد: از مردم عزیز و شهروندان می خواهیم طی روزهای پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم مرداد برای حفظ سلامتی خود در صورت عدم ضرورت از تردد در فضاهای باز خودداری کنند.

سازمان هواشناسی کشور نیز امروز اعلام کرد طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور به جز استان های ساحلی دریای خزر شاهد روند تدریجی افزایش دما به ویژه در مناطق مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی خواهیم بود.

همچنین در پنج روز آینده در برخی مناطق شرق، شمال شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل، بخش هایی از مرکز و جنوب غرب و مناطقی از استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش؛ بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۹ و کمینه دمای آن ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی شده است.

گرما، ساعت کاری ادارات گلستان را کاهش داد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: با افزایش ناگهانی دمای هوا و با هدف صرفه جویی در مصرف برق، ادارات استان گلستان امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه سوم و چهارم مرداد) از ساعت ۱۱ تعطیل است.

حاج گلدی کر اظهار کرد: کاهش ساعت کار به معنای تعطیلی کامل نیست و کارمندان تا پایان وقت اداری به صورت دورکاری، وظایف خود را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این تصمیم بخاطر افزایش ناگهانی دمای هوا و با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم گرما و خطرات ناشی از اشعه های مضر اتخاذ شده شامل همه دستگاه های اجرایی استان گلستان است.

وی بیان کرد: این بخشنامه شامل بانک ها، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و بهداشتی و درمانی نمی شود.

معاون استاندار گلستان مردم استان خواست طی روزهای پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم مرداد برای حفظ سلامتی خود در صورت عدم ضرورت از تردد در فضاهای باز خودداری کنند.

سازمان هواشناسی کشور امروز اعلام کرد: در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور به جز استان های ساحلی دریای خزر شاهد روند تدریجی افزایش دما به ویژه در مناطق مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی خواهیم بود.

همچنین در پنج روز آینده در برخی مناطق شرق، شمال شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل، بخش هایی از مرکز و جنوب غرب و مناطقی از استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه تعطیل است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گرمای هوا منجر به تعطیلی تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی، بانک ها و سازمان های استان در روز پنجشنبه چهارم مردادماه جاری شد.

محمد کرمی اظهار کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق، تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی، بانک ها و سازمان های سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه مورخ چهار مرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس؛ ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها، دانشگاه ها و بانک های سییتان و بلوچستان در روز چهارشنبه سوم مرداد ماه نیز ۲ ساعت کاهش می یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساعت کاری ادارات امروز چهارشنبه با احتساب ۲ ساعت تعجیل در خروج از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ ظهر و انجام امور اداری به صورت دورکاری خواهد بود.

لزوم مدیریت مصرف انرژی در سیستان و بلوچستان با افزایش گرما ضرورت یافت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش دما در سطح کشور و استان بویژه در طول هفته اخیر، مشترکان برق این منطقه نسبت به مدیریت مصرف انرژی اقدام کنند.

محمد رئیسی اظهار کرد: مشترکان برق سیستان و بلوچستانی با کاهش و مدیریت مصرف برق بویژه در ساعت های اوج بار (۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳) یاریگر کارکنان صنعت برق در ارائه هرچه بهتر خدمات و تأمین برق پایدار باشند.

وی بیان کرد: استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای آسایش کولرهای گازی (۲۴ تا ۲۷)، استفاده از سایبان برای سیستم های سرمایشی، عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعت اوج بار، خاموش کردن لامپ های اضافه و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، عدم قراردادن لوازم برقی در حالت آماده به کاری از جمله راهکارهای ساده اما مهم در مدیریت مصرف انرژی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشترکان برق ضمن مدیریت مصرف برق می توانند از پاداش در نظر گرفته شده در این بخش نیز بهره مند شوند.

ساعت کار ادارات قزوین روز پنجشنبه ۲ ساعت کاهش یافت

روابط عمومی استانداری قزوین روز چهارشنبه در اطلاعیه ای از ۲ ساعت کاهش پایان کار ادارات استان در روز پنج شنبه/ چهارم مردادماه/ برابر با ساعت ۱۱ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که "باتوجه به تداوم گرمای هوا و درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان و مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق، جهت مدیریت بهینه مصرف انرژی ساعت پایانی کار کلیه دستگاههای اجرایی، ادارات و بانک ها روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه ساعت ۱۱ اعلام می شود."

در ادامه این اطلاعیه آمده است که این کاهش ساعت اداری مشمول مراکز امدادی، بهداشتی، درمانی و خدمات رسان نخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.