بازدید سایت : ۴۱۰۹۳
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان:

پروژه کمربندی شمالی و شرقی ایرانشهر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه کمربندی شمالی و شرقی ایرانشهر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تین‌نیوز | عملیات پروژه بهسازی و روکش آسفالت گرم کمربندی شمالی(بلوار مکران) و شرقی (بلوار سرباز) ایرانشهر  60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومي مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه برای اجرای عملیات این طرح که در قالب بهسازی و روکش آسفالت مجدد است اعتباری بالغ بر  65 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: برای اجرای این طرح تاکنون 40میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با احتساب تعدیل قرارداد پیمانکار برای تکمیل و بهره برداری از آن به 35 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

ايوب كرد با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک در این محور با ترافیک زیادی همراه است، افزود: بهسازی و روکش آسفالت گرم کمربندی شمالی و شرقی ایرانشهر نقش مثبت و تاثیرگذاری در تسهیل ترافیک و کاهش سوانح درون شهری همچنین جلب رضایت شهروندان و رانندگان را به همراه خواهد داشت.

 وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین اعتبار به موقع پروژه بهسازی و روکش آسفالت گرم کمربندی شمالی(بلوار مکران) و شرقی (بلوار سرباز) ایرانشهر هفته دولت سال جاري به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.