بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی معابر اصفهان

طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع ها و معابر شهری، علاوه بر رفع گره های ترافیکی، دستیابی به اهدافی نظیر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی معابر اصفهان
تین نیوز

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر و پیاده روها با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در سطح این منطقه در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سیدسلمان قاضی عسگر اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که می تواند در اجرای طرح های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون شهری نقش مهمی ایفا کند، اجرای طرح های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میادین است.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی افزود: عملیات اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر و پیاده روها با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در سطح منطقه ۹ در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرای اصلاح هندسی ورودی محله جنیران شامل جدول گذاری، مناسب سازی و پیاده روسازی به منظور دسترسی مناسب محلی به ویژه تردد معلولان و افراد کم توان جسمی، رفع خطر و اجرای جزیره ترافیکی از سوی واحد عمران منطقه در دست اقدام است.

وی با تاکید بر خدمت رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، گفت: اصلاح هندسی مورد نیاز در سطح منطقه مطابق با طرح های ابلاغی اداره حمل ونقل و ترافیک با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران، رفع خطر، استاندارد سازی ورودی و خروجی محله ها به اجرا می رسد.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع ها و معابر شهری، علاوه بر رفع گره های ترافیکی، دستیابی به اهدافی نظیر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.