بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

متقاضیان سرویس مدرسه تا ۲۰ تیرماه فرصت ثبت‌ نام دارند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه فرصت ثبت نام در سامانۀ سفیر مهر تا ۲۰ تیرماه است، گفت: یک وام قرض الحسنۀ بدون بهره نیز به خانواده ها واگذار خواهد شد.

متقاضیان سرویس مدرسه تا ۲۰ تیرماه فرصت ثبت‌ نام دارند
تین نیوز

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه فرصت ثبت نام در سامانۀ سفیر مهر تا ۲۰ تیرماه است، گفت: یک وام قرض الحسنۀ بدون بهره نیز به خانواده ها واگذار خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد پرورش اظهار کرد: از ۲۵ اردیبهشت ماه سامانۀ سفیر مهر برقرار شده است که تاکنون ۲۱هزار و ۸۸ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند. ۲۸۵۳ نفر نیز به واریز پیش پرداخت های خود موفق شده اند.

او ادامه داد: درواقع، افراد از طریق نشانی http://ssm.esftaxirani.ir یا همان سامانۀ سفیر مهر می توانند با واردشدن به پنل دانش آموزی درخواستشان را ثبت کنند. دانش آموزانی که احیاناً آدرس محل سکونت و مدرسه شان در مقایسه با قبل تغییر یافته است، می توانند ویرایش کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه ویژۀ حمل ونقل مبلغ پیش پرداخت دو میلیون تومان است، بیان کرد: این پیش پرداخت برای ثبت نام لازم است. البته واریز پیش پرداخت به معنای سرویس دهی نیست. این پیش پرداخت به معنی تکمیل فرآیند ثبت نام است با این هدف که شرکت ها بدانند این درخواست قطعی است.

این مسئول شهرداری اضافه کرد: سرویس مدرسه یک سرویس جمعی است؛ یعنی باید هم مسیر داشته باشیم تا بتوانیم سرویس دهی کنیم. بنابراین، اگر در مسیرهای خود هم مسیری نداشته باشیم، عملاً شکل گیری یک سرویس جمعی امکان پذیر نیست.

او با تأکید بر اینکه افراد در اولین فرصت برای ثبت نام به سامانه مراجعه کنند، توضیح داد: متقاضیان نهایتاً تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ باید درخواستشان را به ثبت برسانند. وام قرص الحسنۀ بدون بهره نیز برای خانواده ها در نظر گرفته ایم. مبلغ قرارداد هرچقدر باشد مبلغ پرداخت از آن کسر و مابقی آن را می توانیم به خانواده ها وام پرداخت کنیم. این اقدام بی سابقه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و تاکسیرانی شهرداری اصفهان یادآور شد: فردی که درخواست وام را می دهد، باید علاوه بر اعتبارسنجی، مشکل بانکی نیز نداشته باشد. خانوادۀ دانش آموز از جمله پدر، مادر، خواهر، برادر امکان ثبت درخواست وام را دارند. برای دریافت وام نیز تا۲۰ تیرماه وقت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.