بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی اصفهان مشمول چه کسانی می شود؟

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان شرایط استفاده از بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان شرایط استفاده از بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را تشریح کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمد پرورش با اشاره به شرایط استفاده از بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی اظهار کرد: بازنشستگان ارگان های دولتی و خصوصی، افراد بالای ۷۰ سال (مگر با تأیید شورای بیمه سازمان)، افرادی که تنها مالک تاکسی هستند و اجاره رانندگی ندارند، رانندگان دارای بیمه رانندگان، همچنین رانندگان کمکی شامل این بیمه نمی شوند.

وی با اشاره به افرادی که مشمول بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی می شوند، افزود: رانندگان تاکسی پلاک زرد که دارای کارت شهری معتبر هستند و سابقه تاکسیرانی در یک سال اخیر دارند و در صورتی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، تحت پوشش بیمه خویش فرما یا سلامت هستند، شامل بیمه تکمیلی می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به مراحل درخواست بیمه تکمیلی گفت: ثبت درخواست باید تنها از طریق سامانه بیمه تکمیلی انجام شود، همچنین بررسی و تأیید سابقه بیمه توسط امور رفاه صورت می گیرد و در صورت نداشتن سابقه به بیمه سلامت ارجاع داده می شود؛ در ادامه بررسی و تأیید امور اجرایی سازمان انجام و به کارگزاری بیمه ایران ارجاع داده می شود.

پرورش با اشاره به تعرفه بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی پلاک زرد فعال تصریح کرد: تعرفه بیمه برای مالک راننده دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سال با احتساب ۹۵ درصد تخفیف و برای افراد بالای ۷۰ سال پنج میلیون ریال با احتساب ۹۰ درصد تخفیف است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تغییر شرایط راننده از جمله نقل و انتقال، فروش و فعالیت نکردن در ناوگان، بیمه تکمیلی قطع خواهد شد و پس از تغییر شرایط، راننده می تواند به صورت آزاد بیمه تکمیلی را پرداخت کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.