بازدید سایت : ۴۵۷۲۱

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن مهاباد اردستان

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن _مهاباد اردستان خبر داد.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن مهاباد اردستان
تین نیوز

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن _مهاباد اردستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ محمد کاظمی رئیس اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی استان اصفهان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت ها در مناطق روستایی در استان اصفهان گفت: پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن _مهاباد اردستان به طول ۶ کیلومتر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۹۰ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۹ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه پیش بینی شده است.

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: پیش بینی می شود در آینده نزدیک این پروژه به بهره برداری برسد.

کاظمی گفت: یکی از مولفه توسعه روستاها، تکمیل زیرساخت های روستایی و کمک به اقتصاد روستاهاست که سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای مطابق با برنامه های پیش بینی شده و اعتبارات ابلاغی نسبت به اجرای برنامه ها اقدام می کند.

وی کمبود اعتبارات را یکی از مشکلات جدی حوزه ساخت و نگهداری راه های روستایی عنوان کرد و گفت: با وجود محدودیت ها با همکاری بخش خصوصی و دولتی در مسیر توسعه ایران عزیزمان گام برمی داریم.

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر سه پروژه در زیر مجموعه این اداره در شهرستان اردستان در حال اجرا است.

شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرق مرکز استان اصفهان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.