بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

محورهای غرب استان اصفهان آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آمادگی کامل محورهای غرب استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

محورهای غرب استان اصفهان آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین
تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آمادگی کامل محورهای غرب استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن محمدزمانی، رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: اقدامات گسترده ای در جهت آماده سازی محورهای غربی استان اصفهان برای سرویس دهی به زائرین اربعین حسینی صورت گرفته است.

محمدزمانی تشریح کرد: همزمان با آغاز سفرهای اربعین و به منظور ارتقای ایمنی تردد زائرین در این محورها، پروژه های خط کشی، تعمیرات سیستم روشنایی، نظافت و شستشوی تابلو و علایم اطلاعاتی و نصب علایم خطر در نقاط حادثه خیز  اجرایی شده است.

وی افزود: عمده این پروژه ها در محورهای سه راهی دامنه، بویین میاندشت الیگودرز (رفت و برگشت) که تمرکز تردد زائرین اربعین وجود دارد، صورت گرفته است.

رئیس اداره ایمنی و حریم با بیان اینکه پروژه های روشنایی به صورت نقطه ای انجام شده است، افزود: اجرای روشنایی در سه راهی دامنه، پل قفر، سه راهی ازون بلاغ و گردنه نوغان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شده است.

محمد زمانی خاطرنشان کرد: عملیات خط کشی نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از سه راهی دامنه تا الیگودرز بصورت رفت و برگشت اجرا شده است.

وی با اشاره نصب تابلو و علایم اطلاعاتی و هشدار دهنده در این محورها بیان کرد: علاوه بر شست وشو و نصب تابلوهای اطلاعاتی، علایم هشدار دهنده ای همچون بشکه های ایمنی، استوانه ایمنی و چشم گربه ای در مقاطع حادثه خیز با مجموعا ۷ میلیارد ریال اعتبار نصب شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.